Gå til innhold

SimCity 5 hakker


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg kjøpte meg SimCity 5 via Viagame før påskeferien. Fikk prøvd det i 2 dager før jeg dro hjem på påskeferie og ikke spilte det i hele påsken. Nå når jeg kom tilbake, så hakker det hele tiden og alt går veldig sakte. Er umulig å spille når det er sånn. Før jeg dro hjem så funket det veldig bra og hakket ikke i det hele tatt.

Jeg har ikke en så veldig kraftig bærbar å spille på, tror det skal gå ant å spille fint for det. Synes det bare var så rart at det var så dårlig nå..

 

Hastigheten på nette er slik:

Download - 5.25 Mbps

Upload - 2.03 Mbps

 

Jeg har en Nvidia Geforce GT 335M. Cuda 1 GB.

 

Intel® Core i3 CPU M370 @ 2.40GHz

 

Installert minne (RAM): 4,00 GB

 

Systemtype: 64-biters operativsystem

 

Windows 7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problemer, og har ca samme oppsettet som deg på PCen. Jeg har derimot 25/5 linje. Det kan ha noe med det å gjøre, viss ikke kan du jo sette alle grafikkinnstillingene til "lav". Det blir dårligere kvalitet, men hastigheten er mye bedre da. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer, og har ca samme oppsettet som deg på PCen. Jeg har derimot 25/5 linje. Det kan ha noe med det å gjøre, viss ikke kan du jo sette alle grafikkinnstillingene til "lav". Det blir dårligere kvalitet, men hastigheten er mye bedre da. ;)

 

Nå har jeg slått av alt til lav. Det ble litt bedre, men jeg synes fortsatt det hakker veldig..

Lenke til kommentar

Lukk alle programmer som du ikke bruker, og prøv en bedre internettlinje hos noen andre for å se om det blir bedre. Om ikke det funker er det nok noe med PCen.

 

Har ikke oppe noen programmer mens jeg spiller. Synes det bare var rart at det funket bra før jeg dro hjem på påskeferien..

Lenke til kommentar

Du har vel alltid noe i bakgrunnen: Skype, Spotify og Utorrent for eksempel. Spotify bruker forresten skummelt mye av pcen din når den bare er åpen i bakgrunnen.. Det var litt rart at alt funket fint før påskeferien, men det kommer jo store oppdateringer daglig på grunn av alle problemene de har hatt. Har dessverre ingen andre gode forslag :(

Lenke til kommentar

Internettlinjen har ingenting å si bortsett fra når det gjelder lastetider siden du må laste ting opp og ned fra serveren. Spiller med absolutt ingen lagg på 1mbps ned og 0.1 mbps opp.

 

Prøv å laste ned nye drivere til skjermkortet. Du har ikke tilfeldigvis to skjermkort i laptopen? Jeg tviler litt på det siden dette som regel bare er vanlig hvis hovedskjermkortet er veldig kraftig og drar mye strøm. Noen ganger bruker spill feil skjermkort og gir dårlig ytelse.

Lenke til kommentar

Internettlinjen har ingenting å si bortsett fra når det gjelder lastetider siden du må laste ting opp og ned fra serveren. Spiller med absolutt ingen lagg på 1mbps ned og 0.1 mbps opp.

 

Prøv å laste ned nye drivere til skjermkortet. Du har ikke tilfeldigvis to skjermkort i laptopen? Jeg tviler litt på det siden dette som regel bare er vanlig hvis hovedskjermkortet er veldig kraftig og drar mye strøm. Noen ganger bruker spill feil skjermkort og gir dårlig ytelse.

Får å være ærlig, så har jeg ikke peiling på noe som helst når det kommer til skjermkort :) hvordan kan jeg laste ned nye drivere til skjermkortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...