Gå til innhold

Politisk budsjett. Borgelig opplegg til katastrofe.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet mente Marx statlig eierskap til produksjonsmidlene. Så vidt jeg vet sa han også at menneskenes skjebne vart sterkt lenket til produksjonesmidlene. Menneskenes bevissthet dannes med andre ord av deres forhold til produskjonsmidlene.

 

Norges Kommunistiske Partik - NKP kan nok mye mer om dette enn meg og tilsynelatende også enn deg.

 

Dersom du ikke evner å se forskjellen på dette og politikken til de partiene som i dag sitter på det norske stortinget så:

  1. Oppfordrer jeg deg å gå til øyenlege å kjøpe nye briller.
  2. Tviler jeg virkelig sterkt på om du virkeli har lest eller forstått Das Kapital.
  3. Ditt utsagn om at alle partier på det norske storting er sosialistiske er mindre seriøst enn Carl Ivar Hagen som til stadighet stemplet alle som var uenige med ham som sosialister.
  4. Som besvarelse i stil på folke og ungdomsskolen ville den stått til stryk.

 

Jeg registrerer at du som vanlig er nedlatende mot alle som ikke er enige med deg. Og det forbløffer meg alltid at du hevder å ha slik kjennskap til hva som vurderes som stryk på ungdomsskolen all den tida du bruker dine egne tråder som kilder. Men jeg må si at jeg ble litt overrasket over å se en link til vg.no etter det innlegget du skrev i denne tråden bare få timer tidligere: http://www.diskusjon...owtopic=1499119 . Er du i hemmelighet en liberalist-ekstremist som støtter VGs agenda og prøver å vinne velgere over til de borgerlige ved å parodiere en ivrig sosialist?

 

I forhold til temaet i tråden har jeg ikke så mye å si, for det første innlegget er meget tynt. Som andre har påpekt, så finnes det forskjeller mellom dagens regjeringspartier, men samarbeidet har likevel fungert tilfredsstillende for deres del. Forskjellige partier klarer også i stor grad å samarbeide i andre regjeringer rundt omkring i verden uten at noen får bakoversveis av den grunnen. Det er generelt små forskjeller mellom stortingspartiene i Norge.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Men jeg må si at jeg ble litt overrasket over å se en link til vg.no etter det innlegget du skrev i denne tråden bare få timer tidligere: http://www.diskusjon...owtopic=1499119 . Er du i hemmelighet en liberalist-ekstremist som støtter VGs agenda og prøver å vinne velgere over til de borgerlige ved å parodiere en ivrig sosialist?

 

Jeg merker at seriøse tråder av meg som for eksempel denne:

 

Hvorfor betaler vi skatter og avgifter og hvor høye skal de være? (Jeg har bedt om at den gjenåpnes uten reaksjon eller tilbakemelding).

 

kapres og stenges. Poster slettes dersom de er det minste off topic. Den posten du sikter til er slettet. Der skrev jeg at jeg maksimum kjøpte papirutgavne av Vg hvert 5-te år og at jeg aldri spanderte et rødt øre på papirutgaven av Aftenposten. Dersom du ikke evner å se forskjellen på å lenke gratis til et digital utgave av en avis og bruke penger på papirutgaven av aviser jeg ikke leser, er det ditt og ikke mitt problem.

 

Du kan jo selv ved å søke på

 

site:diskusjon.no skatt kgun

 

og se hvilke tråder som kommer opp på meg på det søket. Slik greier forumets troll å ødelegge seriøse tråder.

 

 

I forhold til temaet i tråden har jeg ikke så mye å si, for det første innlegget er meget tynt. Som andre har påpekt, så finnes det forskjeller mellom dagens regjeringspartier, men samarbeidet har likevel fungert tilfredsstillende for deres del. Forskjellige partier klarer også i stor grad å samarbeide i andre regjeringer rundt omkring i verden uten at noen får bakoversveis av den grunnen. Det er generelt små forskjeller mellom stortingspartiene i Norge.

 

Ja der er forskjeller i den rødgrønne regjeringen, spesielt i EU saken som er en ikke sak med den oppslutningen den saken har i befolkningen i 2013. Spriket er imidlertid ikke i nærheten av det vi vil måtte oppleve i en eventuell borgerlig regjering med:

  1. Miljø: Venstre mot FrP
  2. Innvandring og asyl: Venstre mot FrP
  3. Alkkoholsalg og ruspolitikk: KrF mot FrP.
  4. Økonomisk politikk: Høyres mot FrPs uansvarlige.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234

Vi fikk jo et glimrende eksempel på hvor mye FrPs og Høyres økonomiske politikk spriker i dagens samferdselsdebatt:

  1. FrP vil fjerne bompengene. Høyre vil beholde dem.
  2. FrP vil endre handlingsregelen. Høyre vil beholde den.

Se hele debatten her:

 

http://tv.nrk.no/ser...1813/18-04-2013

 

Relatert:

 

NTP-Nasjonal Transportplan

 

Samferdselsdepartementet - Nasjonal transportplan (NTP)

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...