Gå til innhold

vidu i suntek-th656


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på å modde litt på kabinettet mitt og det første jeg hadde tenkt til å gjøre var å sette inn et vindi i døra. Men jeg har et stort problem ,jeg har det temmelige upraktiske suntek th656 .Det ligger liksom en plate oppa døra igjen som gjør det litt vanskelig å sette inn et vindu.

Er det noen som er i eie av samme kabinett som har gode råd på å løse problemet?

 

-takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har samme kabis og har et vindu :D d e dig.

du kutter et stort hull i metallet og et litt mindre i plasten, så limer du faste vinduet til bakom plasten og du får en stor stygg kant så ta heller å bruk list og få det fint (gjikk helt fint og bruke stikksag.

 

Kan du være så snill å ta det der en gang til? Hva mente du egentlig?

Lenke til kommentar

ta først av metallplata(fire skruer på utsiden og 2 på insiden)

så kutter du et hull i metallet(trenger ikke se fint ut så bruk gjerne stikksag) så kutter du et hull i plasten som er litt støre enn det i metallet, Dette må se fint ut (blir fint med stikksag her og) så kan du pusse kanten med pussepapir(gjorde ikke jeg) så kan du ta en list på kanten og putte inn et vindu (trur d blir bra)

eller så kan du ta silikon på plasten og lime på innsida (gjorde jeg og siden plasten var så tjukk fikk jeg en stor stygg kant) eller så kan du bruke skruer (tviler litt på det for då får du og en stor stygg kant

 

så det blir finest med list(trur jeg)

 

PS!Vist du skal lime eller skrue så må du huske på å ha plexi som er større enn hullet i plasten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...