Gå til innhold

ELKJØP - TILBUD Samsung 900X3D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

elkjøp/lefdal er normalt sett raske med å sende :) Sendes fra hovedlageret i sverige, men tar bare 1 dag mer enn om lageret hadde vært i norge.

 

Edit: har selv en samsung 700Z3C som jeg "stjal" fra et godt elkjøp tilbud en tid tilbake ;)

Bare et spørsmål til deg :) Ser du er over snittet engasjert når det gjelder diskusjon om laptoper. Har lest mange av dine innlegg å vil gi deg ros for alle råd og tips du gir. Spørsmålet mitt er hvor mange laptoper du har, og hvor ofte skifter du/kjøper ny? :)

Lenke til kommentar

Akkuratt nå har jeg 4, hvor 1 av de er til salgs (Dell inspiron 17R SE, Samsung 700Z3C, Asus N56VJ (selges) og acer 3820TG). Om prisen er rett (dvs jeg regner med å kunne kjøpe maskinen, teste den og så selge den igjen for samme pris som lett brukt/demotestet) så kjøper jeg ofte maskiner bare for å teste de.

 

Det siste året har jeg vel i snitt kjøpt en maskin i måneden sånn ca.

Men jeg leser også mye tester fra andre nettsider og fora.

Lenke til kommentar

Nei det gjør jeg ikke. Det ville være å utnytte angrefristen og butikkenes velvilje.

 

Folk som bevisst utnytter butikkers velvilje og angrefrist retten på en slik måte burde vært bannlyst fra all netthandel og handel i butikker med returrett/åpent kjøp.

Endret av OC-Freak
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei det gjør jeg ikke. Det ville være å utnytte angrefristen og butikkenes velvilje.

 

Folk som bevisst utnytter butikkers velvilje og angrefrist retten på en slik måte burde vært bannlyst fra all netthandel og handel i butikker med returrett/åpent kjøp.

 

Godt å høre jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...