Gå til innhold

Radeon 7950 3GB eller Gainward GTX 660Ti 2GB


Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg står her ovenfor valget mellom XFX Radeon HD 7950 som var på tilbud for noen dager siden for ca 2000kr, det er allerede bestilt, men ikke sendt, så jeg kan vel bruke angrefristen. Men nå ser jeg at det er GTX 660TI på tilbud for kr 1899 på komplett.no.

 

Nå lurer jeg; Hvilket velger jeg? ATI kortet kommer med Bioshock: Infinite og Crysis 3, mens nVidia kortet kommer med World of Tanks , Hawken og Planetside 2. Er ikke så veldig interresert i noen av spillene til nVidia kortet. Har sett noen andre poster om dette spørsmålet, men ingen klare svar.

 

Spillene jeg kommer til å spille i nærmeste framtid er vel Bioshock, DayZ Standalone og GTA V. Tipper neppe jeg klarer å spille GTA V på noe særlig bra grafikk, men så lenge det ser bedre ut enn på xbox.

 

Takker for svar!

 

PS: XFX kortet er ikke Black edition.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville gått for Radeon-kortet grunnet spillene. Om begge hadde like lite å by på utenom, hadde ikke valget ditt hatt så veldig mye å si.

 

Ellers er ikke ytelsesforskjellene enorme, men HD 7950 er et lite hakk bedre slik som det står til nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ville gått for Radeon-kortet grunnet spillene. Om begge hadde like lite å by på utenom, hadde ikke valget ditt hatt så veldig mye å si.

 

Ellers er ikke ytelsesforskjellene enorme, men HD 7950 er et lite hakk bedre slik som det står til nå.

Med mindre noen andre overbeviser meg, så benytter jeg ikke meg av angrefristen.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...