Gå til innhold

Her er Bioshock Infinite-driveren


Anbefalte innlegg

/thread

 

Så du forstår hva jeg mener til tross for svært dårlig formulering fra min side og blir likevel provosert? Da beklager jeg på det dypeste. Jeg forsøkte å unngå provokasjonen mest mulig ved å ydmykt skryte litt av AMD men det hjalp heller dårlig.

 

Men det er veldig enkelt som du sier; jeg gikk over til Nvidia pga egen erfaring med tidligere AMD-kort. Det betyr på ingen måte at AMD er dårlig :)

 

Bare for å kommentere lyden og din definisjon av lydløst; hvis man uansett alltid har lyd fra enten stereo eller hodesett er det vel greit, men da foretrekker jeg et kort som er ikke leverer merkbar og plagsom støy selv når man har det stille rundt seg - dette får jeg av Nvidia-kortet jeg har nå som ikke har den fandens radial-viften.

 

 

Beklager dårlig formulering og unødvendig provokasjon fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/thread
Så du forstår hva jeg mener til tross for svært dårlig formulering fra min side og blir likevel provosert? Da beklager jeg på det dypeste. Jeg forsøkte å unngå provokasjonen mest mulig ved å ydmykt skryte litt av AMD men det hjalp heller dårlig.Men det er veldig enkelt som du sier; jeg gikk over til Nvidia pga egen erfaring med tidligere AMD-kort. Det betyr på ingen måte at AMD er dårlig :)Bare for å kommentere lyden og din definisjon av lydløst; hvis man uansett alltid har lyd fra enten stereo eller hodesett er det vel greit, men da foretrekker jeg et kort som er ikke leverer merkbar og plagsom støy selv når man har det stille rundt seg - dette får jeg av Nvidia-kortet jeg har nå som ikke har den fandens radial-viften.Beklager dårlig formulering og unødvendig provokasjon fra min side.

 

Det går helt bra, det er godt noen er litt uenige i blant. Det er jo et diskusjonsforum dette, eller? :). Bare for å klarere opp i min "definisjon" av lydløst: Om du ramper kortet opp til 100%, javisst da bråker det om headsettet ikke er på. Men det vil jo aldri skje når det ikke er på load (spill etc) eller du skrur opp hastigheten selv, noe som ikke er vits dersom det ikke er belastet.

Så for å summere opp: I en situasjon der det er stille rundt deg, vil du i de fleste situasjoner ha et "lydløst" kort (kanskje ikke Nvidia-lydløst, men still). Og når vifta uler som verst, da nytes spillyd rett i øret og bråket er ikke til å merke.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...