Gå til innhold

Alphacool NexXxoS Monsta 480


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal du kjøle for å trenge så mye radiatorplass? For å få inn 2x480 monsta så må du nok grave litt dypt i lommeboka. Du kan ta en titt på LD cooling sine kabinetter, eller case labs sine.

 

Corsair 900d har pass til 2x 480 radiatorer, men om den har plass til såpass tykke er litt uvisst.

 

601127_494142987291045_941278311_n.jpg

 

På bildet ser du hvor dominerende 2x480 monsta er. Kassa som er benyttet her er en case labs.

 

3d533616_HQNis.jpeg

Case Labs ST10

 

 

Case Labs STH10 ville ha vært enda bedre. Da får man plass til push/pull også. Når radiatoren er så tykk, uten push/pull så får man ikke frem monstret i dem.

ba641d5f_DSC_3111.jpeg

 

Glemte å spørre, hva er budsjettet ditt?

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Da tror jeg at det blir litt lite. Bare kabinett så tror jeg kommer til å koste 7-8 tusen hvis du velger sth10. Da er ikke ekstra tilbehør tatt med, som går an å kjøpe til kabinettet. Vannkjøling bør du begregne 5 tusen til. Da har du ikke så mye igjen til komponenter.

 

Hvor kraftig maskin har du tenkt til å kjøpe? Hvis du kun skal ha cpu og 2xgpu, så holder det mer enn nok med en monsta 480.

Lenke til kommentar

Komponentene er ikke så viktig for meg, mæn litt viktig er de selvfølgelig. jeg vil helst bare Ha en pc som ser fantastisk ut. :)

 

Jeg tenkte at jeg kunne kjøpe en 900d når den kommer og gjøre noen justeringer på den slik at jeg får plass til to 480 monsta radiatorer

Lenke til kommentar

Fantastisk vannkjøling koster mer enn 10k, jo flere ting i loopen jo dyrere blir det. Om du skal kjøre det helt ut, så kan vannkjøling spise opp hele budsjettet ditt ;)

 

Om du går for 900d, så har jo en del til andre ting. Men å få plass til 2 monsta, kan bli tricky, særlig hvis du skal ha push/pull. Hvorfor ikke UT60? Blir lettere ha med å gjøre. xspc rx, ek xtx, black ice sr1. Alle har gode radiatorer.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...