Gå til innhold

''Lav'' FPS på spill - Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

Den er grei, så jeg kan altså ikke forvente meg å spille alle spill på 60+ FPS? For jeg har skjekket litt rundt omkring på nettet, at mange klarer spill som jeg har på høyere FPS enn meg uten å overklokke skjermkortet. Er egentlig bare det jeg synes er litt snodig.

Har mange kompiser som påstår at de klarer å kjøre bf3 på ultra uten lagg med skjermkort ifra 5xx serien til nvidia, Der en av dem mente at det gikk uten problem med et gtx 570 kort med alt på max inkl MSAA.

Dette er selvsagt bare tull og vås. Kortet klarer kanskje spillet på max ja, men med en helt uspillbar fps.

 

De som påstår at de klarer å maxe alt, samt å være over 60fps hele tiden med et 680 eller dårligere kort, lyver så det synger etter.

 

Har 680 selv, og jeg har average mellom 60-80 fps om jeg har ALT på, med stygge drops ned i 45fps på det verste. Det er helt normalt skal du se :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har mange kompiser som påstår at de klarer å kjøre bf3 på ultra uten lagg med skjermkort ifra 5xx serien til nvidia, Der en av dem mente at det gikk uten problem med et gtx 570 kort med alt på max inkl MSAA.

Dette er selvsagt bare tull og vås. Kortet klarer kanskje spillet på max ja, men med en helt uspillbar fps.

 

De som påstår at de klarer å maxe alt, samt å være over 60fps hele tiden med et 680 eller dårligere kort, lyver så det synger etter.

 

Har 680 selv, og jeg har average mellom 60-80 fps om jeg har ALT på, med stygge drops ned i 45fps på det verste. Det er helt normalt skal du se :)

Merket dette selv, etter å ha fiklet litt mer med grafikken på diverse spill, så har alle så langt hatt svært god fps på maks grafikk (uten AA etc). Er vel bare AC3 som lagger hos meg, ettersom jeg ikke engang kan endre alt til low. Er ganske så få alternativer på det, som irriterer meg ganske så mye.

Lenke til kommentar

Merket dette selv, etter å ha fiklet litt mer med grafikken på diverse spill, så har alle så langt hatt svært god fps på maks grafikk (uten AA etc). Er vel bare AC3 som lagger hos meg, ettersom jeg ikke engang kan endre alt til low. Er ganske så få alternativer på det, som irriterer meg ganske så mye.

Det skjønner jeg godt :) Egentlig ble jeg litt skuffet da jeg fikk 680, siden det ikke klarte å dra i alle fall bf3 med alt på max over 60 fps for det meste av tiden. Regnet sterkt med at kort i den prisklassen burde klare det, men slik ble det altså ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...