Gå til innhold

Applikasjoner og utdatert OS. Noe å si?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss si at mitt Android OS har nådd sin siste oppdatering på 4.0.4. Vil dette etterhvert gå ut over nye applikasjoner? Kommer det applikasjoner som vil kreve Jelly Bean, eller bedre?

 

I fremtiden vil dette bli et problem ja. Chrome krever feks Android 4.0 eller nyere, og etterhvert som utviklingen av Android fortsetter skal du ikke se bort ifra at det kommer spennende applikasjoner som vil feks kreve Key Lime Pie feks.

 

Heldigvis kan du nesten garantert slenge inn CyanogenMOD og ha nyeste versjon av Android til en hver tid ;)

Lenke til kommentar

Det er en god del funksjoner som blir tilgjengelige etterhvert som ikke støttes av gamle OS-versjoner ja. Når jeg laget appen TaxFreeKvote ble kravet versjon 3.0 eller nyere pga menylinjen jeg hadde lagt inn.

 

Det er jo det samme for iOS også, det har kommet en del nye funksjoner i iOS6, og hvis disse brukes i en app så kan den ikke installeres på iPad 1 eller iPhone 3 da disse ikke får iOS6.

Lenke til kommentar

I fremtiden vil dette bli et problem ja. Chrome krever feks Android 4.0 eller nyere, og etterhvert som utviklingen av Android fortsetter skal du ikke se bort ifra at det kommer spennende applikasjoner som vil feks kreve Key Lime Pie feks.

 

Heldigvis kan du nesten garantert slenge inn CyanogenMOD og ha nyeste versjon av Android til en hver tid ;)

 

Spørst. Det er et kinesisk nettbrett fra Ebay, Sanei N10. Finnes det noe oversikt om dette støttes?

Lenke til kommentar

Hvordan vil dette fungere i fremtiden da? La oss si at Android 4.0 er den siste oppdateringen som blir å komme til mitt nettbrett, men så begynner for eksempel nyeste versjon av Youtube å kreve Android 5.0. Vil den automatisk oppdatere Youtube til den nyeste oppdateringen for 4.0?

Lenke til kommentar

Hvordan vil dette fungere i fremtiden da? La oss si at Android 4.0 er den siste oppdateringen som blir å komme til mitt nettbrett, men så begynner for eksempel nyeste versjon av Youtube å kreve Android 5.0. Vil den automatisk oppdatere Youtube til den nyeste oppdateringen for 4.0?

 

Du vil nok da sitte med den gamle versjonen av YouTube-appen da ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...