Gå til innhold

Ubisoft hinter om Might & Magic X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<p><p>

 

Ubisoft vil neppe klare å finne noen som kan gjennskape magien til New World Computing, og det er vel neppe det de prøver på heller. Kjøp heller en av de gamle klassikerne fra GOG om du ikke har spilt alle allerede ;-): http://www.gog.com/m...magic_franchise

Jeg kjøpte alt fra 1-8. Startet på 6'eren siden jeg ikke helt greide å legge meg tilfreds med de eldre. Men da snakker man om at spill var utfordrende før. Jeg elsker det spesielt at det er den gamle grafikken, minner meg om mine yngre dager.
Lenke til kommentar

jeg sitter fortsatt å spiller 3'ern jeg. syns den er best av alle

Du tenker vell på HEREOS of might and magic du? For Might and Magic III ser helt forjævlig ut. :p

 

Hereos of M&M3 er jo best av alle de ja.

 

 

Kjøpte meg M&M6 og 7 ja, og fy faen så hærlig det var å spille dette igjen! Alle de barndomsminnene fra dette. Har ikke spillt dette siden sent 90-tallet/tidlig 2000, og jeg husker fortsatt utrolig mye hvor ting er osv. :p

Helt utrolig hvor bra gjennomført disse er mtp. hvor gammel de er. Og man ser virkelig hvor noobifisert dagens rpg-spill er iforhold til disse.

Lenke til kommentar

Du tenker vell på HEREOS of might and magic du? For Might and Magic III ser helt forjævlig ut. :p

 

Hereos of M&M3 er jo best av alle de ja.

 

 

Kjøpte meg M&M6 og 7 ja, og fy faen så hærlig det var å spille dette igjen! Alle de barndomsminnene fra dette. Har ikke spillt dette siden sent 90-tallet/tidlig 2000, og jeg husker fortsatt utrolig mye hvor ting er osv. :p

Helt utrolig hvor bra gjennomført disse er mtp. hvor gammel de er. Og man ser virkelig hvor noobifisert dagens rpg-spill er iforhold til disse.

 

Mente heroes of might and magic 3 ja :p

Lenke til kommentar

Da har det kommet ut en announcement trailer til M&M X.

 

Ser det står "Old School" helt på slutten, noe som kan tyde på at dette blir mere lik 6 og 7'ern. :D

 

Grafikken ser også ganske bra ut.

 

Håper på flere gameplay videoer snart!

 

Trailer:

http://www.dbtv.no/?...d=2243910580001

 

Edit: Etter å ha sett litt nærmere, så ser jeg at vi ikke kan styre karakterene "Selv", men med bruk av piltastene nede i venstre hjørne, sånn som i M&M 1..

Vist det er sånn det blir, vet jeg ikke ass. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...