SuperBlackBird Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 (endret) For noen måneder siden bestilte jeg Fastpris DATA med Talkmore. Det viser seg nå at jeg har gått med Fastpris TALE abonnement. Resultat ble regninger på 3 tusen kroner på under 1 måned pga. databruk! Utrolig stressende å finne dette ut på en lørdag (fikk sms der det stod at kredittgrensen nærmer seg). Så skal ringe de på mandag. Men får ikke fred, dette var det siste jeg trengte nå. Noen som har erfaringer med dette? Når jeg har blitt satt opp på feil abonnement ift. hva jeg bestilte, har de plikt å rette opp i dette? Endret 16. mars 2013 av SuperBlackBird
srbz Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Bestilte du på internett? Fikk du noen bekreftelse? Hva står det isåfall i denne?
SuperBlackBird Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Skrevet 16. mars 2013 Nei, dette foregikk på sms. Fikk et tilbud der og takket ja, fikk også bekreftelse på at DATA var bestilt. I ettertid har jeg også snakket med kundeservice der det gjaldt noen andre problemer som gjorde at abonnementet ble stengt selv om regningene var betalt. Der fikk jeg også bekreftet med kundeservice at jeg hadde fri bruk av data.
KVTL Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Hvis du har bekreftelse fra Talkmore at du bestilte datapakke og ikke talepakke som de har registrert deg med, så blir nok dette ordnet opp i regnet jeg med. Bare pass godt på den bestillingsbekreftelsen.
SuperBlackBird Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Skrevet 16. mars 2013 Jeg har ikke den, da jeg måtte nullstille telefonen pga. problemer.
jic Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 (endret) For noen måneder siden bestilte jeg Fastpris DATA med Talkmore. Det viser seg nå at jeg har gått med Fastpris TALE abonnement. Resultat ble regninger på 3 tusen kroner på under 1 måned pga. databruk! Utrolig stressende å finne dette ut på en lørdag (fikk sms der det stod at kredittgrensen nærmer seg). Så skal ringe de på mandag. Men får ikke fred, dette var det siste jeg trengte nå. Noen som har erfaringer med dette? Når jeg har blitt satt opp på feil abonnement ift. hva jeg bestilte, har de plikt å rette opp i dette? Det var rart at du har hatt feil abb i så langt tid og det er først nå du merker at du har hatt feil abb. Fastpris data og fast pris tale har fridata bruk uansett, det har de hatt siden februar. Endret 18. mars 2013 av jic
SuperBlackBird Skrevet 18. mars 2013 Forfatter Skrevet 18. mars 2013 Ja har vært i kontakt med de, har skjedd en liten feil så dette ser ut til å ordne seg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå