Gå til innhold

Norsk Lets play


Anbefalte innlegg

Hey folkens, for 2 uker siden startet jeg med lets play serier http://www.youtube.com/user/akvisvik ,men for 1 uke siden oppgraderte jeg pc'n min sånn at mistet minecraft som jeg hadde spilt. Så skal starte opp igjen nå, men vil gjerne høre hvilket spill det kan være interesse for? er det å starte opp igjen med minecraft / Tekkit, eller noen andre? Har spilt litt Perspective nå de siste dagene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk Norsk, så kommer jeg til å subbe!

 

Personlig ville jeg likt spill som to the moon, dead space , tomb raider de type spill. Ikke sånne mainstream som minecraft osv. Og heller ikke gå i den ``jeg vil bli pewdiepie fella`` :)

 

Du snakker jo Norsk! Flott, jeg bare så den første videoen å der snakte du engelsk, så trodde resten og var det.

Lenke til kommentar

Flott dette, hvilket program bruker du til å laste opp videoene? Tar de masse plass? Husker en gang jeg laget noen videoer med fraps, ble jo på 3-4 gb for en 3-4 minutters video....

Neida egentlig ikke, Tar de opp med OBS (OpenBroadcaster Software) et opensource alternativ som egentlig er laget for streaming (som en konkurent til Xplit, bare gratis). Redigerer de da med WMM, og kompremerer de noe med Handbreak. Siste video som jeg laget idag var 500 etter WMM og rett under 200 etter handbreak

 

Ny episode ute, denne gangen med bedre intro. Hva synes dere? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann! (Hagon94 fra youtube her!) Kunne gjerne tenkt meg å spille litt med deg når jeg kommer hjem for godt rundt tidlig mai måned. Jeg har spill som Minecraft, TF2, BFBC2, BF3, L4D2, Dead Island, Trine2. Er ganske god på minecraft men har ikke snøring på tekkit eller noe som helst mods. Kanskje du kan lære meg opp etterhvert eller så spiller vi vanilla? :p Har ganske grei PC så kan kanskje filme samtidig som deg så får vi to synspunkter. Mic har jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...