Joachim94 Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Hei, sliter med å koble opp min Apple TV, surround anlegg og dekoder, alt gjennom HDMI. Jeg ønsker å få lyd fra surround anlegget til dekoderen og Apple TV'n, samt bilde på alle 3 komponentene på TV'en. TV'en har 2 HDMI innganger, mens Apple TV, forsterker og dekoder har 1 HDMI inngang. Har også HDMI switch tilgjengelig med 4 innganger, og 1 ut. Hvordan gjør jeg det?
AndersT2 Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Det beste er å koble alle med HDMI til forsterker utenom switch, men har ikke forsterkeren nok HDMI innganger så bruk switchen. Siden du sier forsterker har 1 inngang, så regner jeg med den har 1 utgang også? Da kobler du det opp slik: Apple TV til inngang 1 på HDMI Switch Dekoder til inngang 2 på HDMI Switch Utgang på HDMI Switch til HDMI inngang på Forsterkeren Utgang på forsterkeren til HDMI 1 på TV. Da er det bare å sette forsterkeren til HDMI inngangen, og TVen til HDMI 1. Så bytter du bare mellom kildene på switchen under bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå