Gå til innhold

Fallout 1/2 i pappeske


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en butikk på nettet (i Europa) som selger Fallout 1 eller 2 (eller begge) i pappeske-utgave? En kompis av meg hadde en gang Fallout 1 i pappeske, og jeg synes den manualen han fikk med var rå. I tillegg er det ekstra stas å ha spillene i pappeske istedenfor de lusne DVD-coverne, og spill som Fallout 1 og 2 fortjener virkelig en slik eske :D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En sinnsyk bra pakke!!!! Har bare dvdcover versjonen selv, selv om jeg hadde fingerene mine i en pappeske for 6 år siden.

Et spill helt utenom det vanlige med ufattelig mange små gimmicks i tillegg til det helt sjefe gameplayet.

Tror det er vanskelig å få tak i pappversjonen i dag, men prøv fallout på irc, kanskje noen har noen tips der. :shrug:

for å finne fallout 2 så må dere prøve på f.eks pcbestbuy som var siste utgiver av det.

[/url]http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00001QEQ8/qid=1064007388/sr=1-1/ref=sr_1_1_etk-vg/102-6849811-2750557?v=glance&s=videogames&n=468642 der finner dere hvertfall fallout 1/2 til slags, virker nesten som om det er pappversjon.

 

MVH

 

Kyrre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...