Gå til innhold

Klarer ikke å laste ned Instagram!


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Sony Ericsson Xperia Ray, android telefon.

Har oppretta en Google Play account, som jeg skal gjøre for å kunne få tilgang til å skaffe meg Instagram appen osv.. men uansett hva jeg gjør så står det bare at jeg ikke har "any devices" og ikke har mulighet til å laste ned noenting..

Alt i alt så får jeg ikke lasta ned en eneste app, ved nedlasting så blir det avbrutt og det står "nedlasting mislykket"..

Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å rette opp i dette, uten å skaffe meg en ny telefon??

Endret av The North Sea
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket akkurat Google Play, og der sto det at Instagram var kompatibel med alle mine enheter, inkludert Ray.

Dermed kan du ha gjort noe feil under registreringen på Play, eller ha problemer med det trådløse nettverket?

Er mobilen din oppdatert? (Innstillinger, Om telefonen, Android-versjon) Nyeste skal være Android 4.0.4, Byggnummer 4.1.B.0.587.

Har man installert mye på mobilen er det vanlig å gå tom for lagringsplass, jeg må jevnlig slette app for å kunne laste ned oppdateringer av andre app. Dessverre har Sony vært gnien både med lagringsplass og RAM, og det er begrenset hva man kan flytte til SD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...