Gå til innhold

[SimCity] - <San Frandiskus> - Diskusjon.no's SimCity region #4! - |REGIONEN ER FULL|


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei. Har du SunnyWalrus/Smellybean på vennelista på origin? Det er han som inviterer. Men trur han også sliter med å komme inn på spillet.

 

De på Region #1 vurderer å bytte server av liknende årsaker. Det kan hende vi burde vurdere det om problemene fortsetter på West 2.

Endret av Memoen4Ever
Lenke til kommentar

Jeg fikk fram en oversikt over regionen nå etter mye prøving og feiling, men er ikke invitert enda så får ikke joina.

 

Jeg prøver å invitere så fort jeg kommer inn, men tror også spillere som allerede er i regionen kan invitere, så om du har noen av de andre på vennelista i Origin som er inne på regionen, kan du prøve å spørre de. :)

Endret av SmellyBean
Lenke til kommentar

Noen mener enkelte servere er mer stabile enn andre, samt at det har blitt litt rot med utplasseringen av byene. Derfor kjører vi en avstemning nå, på om dere vil starte på nytt, evt. På en annen server.

 

Blir ingen "restart", om ingen av de som allerede er i regionen og har begynt med byggingen ikke vil.

Lenke til kommentar

er kaos på eu west 2 ja, høyere nummer lettere å komme inn, stemmer for å starte på eu west 5 eller 6

 

hadde også vært great med noe facebook chat gruppe eller skype eller no, gjør det litt lettere å kommunisere enn her på forumet

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

tror de allerede har laget en ny en (sunnywalrus sin by er forlatt) får vel vente til han kommer online igjen

 

er kaos på eu west 2 ja, høyere nummer lettere å komme inn, stemmer for å starte på eu west 5 eller 6

 

hadde også vært great med noe facebook chat gruppe eller skype eller no, gjør det litt lettere å kommunisere enn her på forumet

 

Theiz: Regner med at hvis SunnyWalrus hadde startet opp regionen på nytt på en ny server så hadde han vel skrevet det her, håper jeg :hmm:

 

Henrikox: Vote i pollen. SunnyWalrus hadde sendt meg ei melding over Origin og spurte om jeg hadde skype så han har vel noe planer angående det der.

 

Men jo raskere vi får svar på pollen om folk vil flytte server, desto raskere kan vi starte opp. Det er vel samme hvem som lager regionen (alle kan invite?)? Jeg har også vært inne på EU West 6 nå i dag og den virker ganske stabil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...