Gå til innhold

Ken bygger ny maskin :) - Kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville kanskje gått for Titan, det kommer jo ann på hva du har igjen av budsjettet ditt

 

Budsjettet ble sprengt når jeg startet med vannkjølingen å nå et Corsair 900D... Så budsjettet har jeg lagt igjen i skuffen ;)

 

Nei, litt seriøst så er det sånn at om en måned + så sitter jeg igjen med noen hundretusen på konto etter boligsalg, så da kan jeg unne meg litt... Eller? :)

Lenke til kommentar

Du slipper jo microstuttering som du får med to GPUer. Tror 7970'ene er bedre, men det er to kort vs ett, så det blir jo mer varme osv...

 

Varmen er jeg ikke så redd for mtp vannkjølingen som skal bygges. Å må jeg da ut med ca 4000.- mer for dårligere ytelse så blir det nok å beholde de 7970 å vente på neste gen. :)

 

1gpu>2gpu dersom ytelsesforskjellen ikke er voldsom. Drivere, stuttering, varme, strøm, hassle.

 

Sluttering er som regel ikke noe problem før man legger på det tredje kortet, det er hvertfall min erfaring :) men dette med strømbruk er jo helt klart av interesse :)

Lenke til kommentar

Sitter å skal bestille noen deler ifra andre siden av dammen å er ikke helt sikker på fargetemaet til builden nå når jeg skal bruke Corsair 900D.

 

Fargene som slår meg er jo svart på det jeg kan av HW, Corsair sine vifter med hvite ringen. Svart å hvit kabling. Så lurer jeg på hvit væske i loopen.

 

Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar

Da i vente på at jeg får bestemt meg for kabinett har jeg kommet over en til Philips 27" skjerm så nå mangler jeg kun en ;)

 

Samtidig har jeg bestemt med for å kjøre på med fler Coolgate radiatorer, blir det 900d så blir det 1stk 480 + 240 i bunn å en 360 i topp... Grunnen til 360 i topp å ikke 480 er at jeg har en 360 som var tenkt i Switch 810n.

 

Noen som har techbays raservoarer å kan anbefale dem? Går dem på EK sine topper til D5 pumpene? Tar dette spørsmålet i annen tråd også :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...