Gå til innhold

50 000 i lån. Forbrukslån/kreditt.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er student, å jobber deltid.

Har 8000kr til nedbetaling pr mnd. *

Får tilbake 14 500kr på skatt i Juni

Ingen feriepenger.

18 000 i august.

 

 

Står med lav inntekt, da det er deltid ( utbetalt 4-4500kr pr mnd, da inkl skatt.)

Grunnet bo situasjon ol. Har jeg da 8000kr (inkl studielån/stipend) i mnd. august er det 18 000kr.

 

 

Jeg trenger tips om billigst kredittkort/forbrukslån, som jeg har planer om å nedbetale over 4-6mnd. Jeg er nødt til å få tak i disse 48 500kr. Helst innen Mai.

 

Ser mange har effektiv rente på 22-25% pr år, dette må jo være pr år, så da er det feks 22%/12mnd= 1,83% pr mnd, som på 50 000kr vil være 915kr pr mnd i rentebetaling?

 

Ps; 23år, 100 000kr i studielån fra tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett opp et budsjett med nedbetalingsplan og gå til din faste bank og snakk med en kunderådgiver.

 

Min faste bank er DNB, å de gir meg 40 i forbrukslån, da med en av de høyere rentene, da på 21% ca. Da også med etableringsgebyr på 500kr.

 

Fant et selskap istad, 50k i lån, 200kr i gebyr, å 15% eff.pr år. Noe som vil tilsi at jeg havner mer på 1500 totalt etter 4-6mnd, enn 5000kr.

 

Min faste bank gir ikke godt nok grunnlag for at jeg skal velge de. Sikkerheten er også like stor hos andre, enn hos DNB.

Endret av TomTucker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...