Gå til innhold

[Løst] Ny PC. 6-8 tusen


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny PC. Prisen skal ligge på rundt 6-8 tusen. Jeg er fortsatt usikker på om jeg skal ha bærbar eller stasjonær, men har nok mest lyst på bærbar. Men hvor stor er forskjellen på en bærbar og stasjonær i den prisklassen?

 

Har hørt at denne gir deg veldig mye for pengene http://www.multicom....00561/p10620636 Hvor mye kan den dra?

 

Har en venn som kan bygge PC, men har som sagt mest lyst på en bærbar. Men hvis jeg får veldig mye mere for pengene for en stasjonær så kan jeg jo vurdere en stasjonær.

 

Noen tanker? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det vil den. Men Far Cry 3 og slike ekstremt krevende spill vil du nok ikke kunne spille på bedre enn low-medium. Dishonored bruker ikke så mye så der vil du nok kunne spille medium-høy. Bf3 samme. Det er ingen garanti for at dette er riktig, men jeg tipper at det vil være slik.

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Ok, takk så mye for svar! :) Da tror jeg at jeg går for den, men tror du den kan dra Crysis 3 på noen måte?

 

Mine to gtx670 sliter med Crysis 3 på høy grafikk. Her har du noen benchmarks med GTX660M, dog uten Crysis 3.

 

http://forum.notebookreview.com/gaming-software-graphics-cards/652847-nvidia-geforce-gtx-660m-release-information-cuda-core-count-21.html

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det ser ut som en grei PC det der. Jeg ville anbefalt stasjonær men ettersom at du skal ha den med rundt så er den nok det beste valget. Skulle tatt seg ut å båret rundt på en stasjonær, lol. :p

 

Ikke forvent at du vil kunne dra alle spill, noen enkelte er nok bare så krevende at den ikke klarer dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...