Gå til innhold

Barnemodeller (og legaliteten av det hele)...


Anbefalte innlegg

Her forleden dag, så ramlet jeg over en (amerikansk, angivelig nok helt lovlig) barne-modell side. Grunnen til det, var at jeg i utgangspunktet søkte på følge "beautiful women 1080p wallpapers" (på "google.co.uk").

 

Modellene så foelgende ut: (alt fra 8-16, ville jeg si...) barn (så klart), absolutt ingen nakenhet på noe som helst vis, ingen erotisk posering (man kunne i på visse bilder se/glimte undertøyet, dog ikke en av personene var stilt i noen som helst form for seksuell opphissende posering)

 

Er dette ulovlig i Norge? Altså, å se på slike fotografier (ikke at jeg har planer om det, skjønt det hadde vært beroligende for meg å finne ut av legaliteten bakenom det, siden jeg allerede ved uhell har kommet innom en slik side)?

 

Er det fare for at Kripos vil kontakte meg, eller noe i den gata?

 

Takk så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker ikke å oppgi siden her, da det kan forårsake at den kun vil spre videre...

Jeg snakker om en barnemodell side. Der barn poserer i klær. Gankse så likt som Hennes & Mauritz barnemodeller, kun i en litt annen setting. De poserer hver for seg, men ingenting (så vidt som jeg vet) antyder noe seksuelt med det.

Endret av You confound me brother
Lenke til kommentar

Det virket ikke ut som en saerdeles profesjonelt modellbyraa, ut i fra min mening. Det var for eksempel et bilde av en jente som satt paa gulvet, hvorhen man kunne se mellom beinge, trusa altsaa. Er ikke det litt paa kanten av lovlig?

 

Det høres ut som et legit modellbyrå sin side, og ikke noe du trenger å bekymre deg for.

 

Det virket ikke ut som en saerdeles profesjonelt modellbyraa, ut i fra min mening. Det var for eksempel et bilde av en jente som satt paa gulvet, hvorhen man kunne se mellom beinge, trusa altsaa. Er ikke det litt paa kanten av lovlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...