Gå til innhold

Pokémon RPG


Anbefalte innlegg

games4life.blogg.no

 

Har skrevet litt om mitt ønske om å få ett stort 3D Pokémon RPG til neste generasjons konsollene!

 

Se for deg ett svært map stappfullt med Pokémon som du kan fange, trene, finne oppskrifter til "ultra" mat som gjør dine Pokémon sterkere! Det er til og med en genial idé for ett online Pokémon- league som går hånd i hånd med historien! Du kan møte vennene dine INNE i spillet og fighte, bytte Pokémon og dele tips!!

 

Hadde ikke det vært herlig?

 

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker godt de mangfoldige timene foran Gameboyen/DS'en jeg hadde med disse fantastiske spillene. Husker spesielt godt den dagen jeg kom hjem fra butikken hvor jeg hadde kjøpt en grå "link-kabel" som kunne brukes til å koble to Gameboy-er sammen og fortalte det til vennene mine. Var skikkelig stas å ha mulighet til å spille mot hverandre gang på gang med våres egne Pokemon, og ikke minst det å drive byttehandel for å fylle hverandres Pokedex-er. Vi konkurrerte om å ha flest Pokemon i level hundre (hadde vel kanskje rundt tjue stk. om jeg ikke husker feil) og selvfølgelig titalls hete diskusjoner om hvem som var den beste "treneren".

 

Så ja, jeg hadde blitt veldig glad om det dukket opp noe slikt. Ville med glede vært villig til å bla opp noen lapper for dette her, for å si det på den måten! :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Husker godt de mangfoldige timene foran Gameboyen/DS'en jeg hadde med disse fantastiske spillene. Husker spesielt godt den dagen jeg kom hjem fra butikken hvor jeg hadde kjøpt en grå "link-kabel" som kunne brukes til å koble to Gameboy-er sammen og fortalte det til vennene mine. Var skikkelig stas å ha mulighet til å spille mot hverandre gang på gang med våres egne Pokemon, og ikke minst det å drive byttehandel for å fylle hverandres Pokedex-er. Vi konkurrerte om å ha flest Pokemon i level hundre (hadde vel kanskje rundt tjue stk. om jeg ikke husker feil) og selvfølgelig titalls hete diskusjoner om hvem som var den beste "treneren".

 

Så ja, jeg hadde blitt veldig glad om det dukket opp noe slikt. Ville med glede vært villig til å bla opp noen lapper for dette her, for å si det på den måten! :tease:

 

Godt å se det ikke bare er jeg som drømmer om dette! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...