sonyericsson Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Hvordan skal jeg få aktivert den, uten å ha lisensen? Har noen patcher eller cracker. Har prøvd flere der jeg skulle erstatte winlogon.exe men resulterte bare i crash. Noen forslag?? PÅ FORHÅND TAKK.
TCi Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Tror nok denne tråden blir stengt.... kanskje ikke så smart å skrive det der
Izex Skrevet 15. september 2003 Skrevet 15. september 2003 Når jeg tenker litt på saken vil jeg velge å tro at du har Engelsk Windows opprinnelig, men har skaffet deg Norsk kopi right? Og den Engelske serial key'en funker ikke på den Norske gjør den vel?
Silvester Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Når jeg tenker litt på saken vil jeg velge å tro at du har Engelsk Windows opprinnelig, men har skaffet deg Norsk kopi right? Og den Engelske serial key'en funker ikke på den Norske gjør den vel? det gjør den.
DrErling Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Sinnsykt irriterende. En bruker oppretter et nytt nick for å spørre om noe idiotisk. Det er så jæv|a typisk. SE TIL H#=)¤(=)#(¤ Å SLUTTE MED DET!
TST Skrevet 16. september 2003 Skrevet 16. september 2003 Les retningslinjene angående piratkopiering, cracks og bruken av emnefelt. sonyericsson får 1 måned ferie. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg