Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Arbeidskrav 3 i Økonomi-og virksomhetsstyring BI


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har klart fire av oppgavene i arbeidskrav 7 til nå, men sliter med utregningsoppgavene 2,4,5,6 og 9. Noen som har svar på noen av disse? :hmm:

 

De jeg har til nå er:

 

1: Utvikle virksomhetens tilsiktede strategi, Identifisere kritiske suksessfaktorer, Utvikle strategikart, Identifise måleparametere, Ferdigstille målekort, Utvikle planer og tiltak, Utarbeide budsjetter, Vurdere planer og tiltak mot budsjettinformasjon, Gjøre evt. korrigeringer av planer/tiltak og/eller korrigeringer av tilsiktet strategi

 

3 :2900000

 

7: Porters hovedgruppering: samarbeidsordninger, stordriftsfordeler, kapasitetsutnyttelse, div. strategiske beslutninger, vertikal integrasjon

Porters undergruppe: servicenivå, leveringstid, produktkonfigurasjon, lønnspolitikk, valg ifb. HRM

Rileys strukturelle drivere: erfaring, kompleksitet, samdriftsfordeler, teknologi, skalafordeler

Rileys utøvende drivere: involvering av ansatte for kont. forbedringer, god produktdesign, utnytte sam.arb.ordn med lev. og distr., velfungerende produksjonssystem

 

8: 9950,3350,12750,33800

 

Mangler altså å klare en oppgave til for å få bestått....Please, noen som har svar på oppg 2,4,5,6 og 9??

 

Evig takknemlighet og god karma til den som kan gi meg noen av de manglende svarene! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Denne linken ble mye annet, MEN DEN STARTER MED ARBEIDSKRAV TIL 3541. La oss fortsette med det...

 

Svar på oppgave 5, er det noen som har det?

Jeg har de andre svarene riktig, men finner ikke løsningen på endringen på kontantstrømmen i arbeidskapitalen?

 

Ønsker tilbakemelding på oppgave 5, arbeidskrav 2 i 3541.

 

Dersom noen trenger bistand og utregning på øvrige oppgaver på dette kravet, gi tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...