Gå til innhold

Endre versjon av win7?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk win7 lisence av broren min, han fikk den av UiA så den er legit.

 

Skulle starte å installere i dag men møtte fort på et problem, jeg kunne velge mellom 15 forskjellige typer, home,home prem. osv. Så jeg valgte ultimate men fikk beskjed om at cd-keyen var feil... Så jeg måtte skippe den delen og installere uten cd-key. Det funker nå men regner med at jeg møter på problemer senere, er det noe måte for å degradere win7 så jeg kan finne riktig versjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

høres veldig rart ut. Jeg har tilgang på Technet, MSDN, MSDNAA og DramSpark og er 100% sikker på at du aldri får lastet ned en .iso fil der du kan velge mellom alle de utgavene du snakker om. Slike All in one .iso filer får du kun lastet ned fra piratsteder.

 

På MSDNAA og DreamSpark får du kun lastet ned nøyaktig den .iso filen som hører til lisensen. Så når du får en Pro lisens, får du kun lagt inn Pro når du kjører .iso filen.

Du må selv aktivt eventuelt fjerne ei.cfg filen fra .iso filen for å få opp Home Basic (kun 32bit), Home Premium, Pro og Ultimate valget. Og du får kun lastet ned enten 32bit eller 64bit, ikke begge deler i en .iso fil.

 

Så du kan si hva du vil, men den All in One .iso filen med 15 valg kommer IKKE fra en lovlig nedlastning.

Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg har krølla litt her, er logget inn på microsoft dreamspark og ser på ordre historien min, ser at jeg har "kjøpt" gratis versjonen av

 

Microsoft Windows 7 with Service Pack 1 Debug/Checked Build 64-bit (English) - DreamSpark - Download.

 

Står jo ingenting om det er home,prof eller ultimate :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...