Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Leid enebolig, ikke blitt opplyst om nylig dødsfall og ubehageligheter


SuperBlackBird

Anbefalte innlegg

Lovegame: Ja jeg er av den overtroiske typen :roll: takk for at du stilte "diagnosen" :dremel:

Når jeg sier det om naboene så er det så godt som alle, men traff vertfall på en i enden av gata nedenfor, skikkelig trivelig fyr som det gikk fint an å slå av en prat med. Så det er håp :) Men når det gjelder de som bor helt i nærheten så er det samme greiene. Nå har jeg ikke møtt på så voldsomt mange siden sist heller da, men traff på ei når jeg hentet posten. Sa "hei" på vanlig vis og fikk et hei tilbake men merket at det var anstrengt, hun så bort fra meg som om jeg skulle gjort henne noe stygt :hmm: Men slik er jo det. Naboene velger man ikke selv, men syns likevel det er litt dårlig av utleier å ikke nevne det som har skjedd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei... dersom det skjer noe skal det bare opplyses om, det er vel forskjell på det og gi bort boligen gratis.

 

At markedsverdien på boligen i et slikt tilfelle vil kunne falle betraktelig er etter min mening rimelig klart, all den tid eier nær sagt vil være pliktig til å opplyse om de aktuelle forhold for å unngå et fremtidig krav om heving/prisavslag. De færreste vil vel godta å betale full pris for et hus hvor det f.eks. er begått et trippeldrap.

Endret av Lyskaster
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Hvis denne posten er autentisk så er jo dette på grensen til legendarisk

 

Jeg er ikke av den overtroiske typen

 

merkverdig at elektriske apparater til tider starter av seg selv, og at det blir en fryktelig ubehagelig følelse i boligen.

 

Hvis det er et troll, well played. 8/10

 

"Jeg har snåsnamannen på linje 2" :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...