Gå til innhold

PC - spille sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, jeg spiller nesten all slags spill på pc og trenger noen gaming mates, helst for folk som har skype og steam ofc. Bare å legge meg til på skype: dz_1994 og steam: dz1994

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mye rart, css/csgo, cod bo2/bo, left 4 dead, max payne 3 osv. Ganske glad i zombie spillene, skal kanskje kjøpe den nye sniper elite nazi zombie army på steam, bare å legge meg til.

Skrevet

Har ikke bf3, men jeg vil gjerne spille cod black ops 2, jeg vil gjerne søke cod bo2 team. Jeg er ganske god med rifler.

Skrevet

PM gjerne meg først om dere er usikker om dere har lagt til riktig person på steam, har en slags blå knight som bilde.

Skrevet

Vil anbefale deg å slenge ut lenke til Steam-profilen din, slik folk kan se hva slags spill du har tilgjengelig.

Hilsen en som ikke er interessert. :)

• Liker 2
Skrevet

Vil anbefale deg å slenge ut lenke til Steam-profilen din, slik folk kan se hva slags spill du har tilgjengelig.

Hilsen en som ikke er interessert. :)

Faktisk så er profilen min privat, så folk ikke kan se spillene mine :p, men her er accounten min http://steamcommunity.com/id/dz1994/.

Skrevet

Da gjør du det bare vanskelig for deg selv.

Nei trur ikke det :), men takk for tipset med å legge ut linken til accouten min.

Skrevet (endret)

Hva er egentlig det mest populære spillet for tiden??

Endret av JDC
Skrevet

Det jeg trur slimda mente ovenfor er at det er lettere å sammenligne spill for deretter å legge deg til på vennelisten, blir veldig tungvindt hvis du skal ramse opp spillene her -.-

Det mest populære spillet er vel SimCity

Skrevet

Det er ekstremt mange som spiller spill på Steam. Men det er vel heller vanskelig å ønske å spille med deg, når de ikke får sett spillisten din. Du kan jo alltid bli med i en av gruppene tilhørende et spill. Der er det ofte folk som ønsker å spille med andre. Evt. kan du bli med i en norsk gruppe på Steam.

• Liker 2
Skrevet

Det er ekstremt mange som spiller spill på Steam. Men det er vel heller vanskelig å ønske å spille med deg, når de ikke får sett spillisten din. Du kan jo alltid bli med i en av gruppene tilhørende et spill. Der er det ofte folk som ønsker å spille med andre. Evt. kan du bli med i en norsk gruppe på Steam.

Hmm, kordan gruppe da? Kordan skal jeg finne?

Skrevet

post-130531-0-52327700-1363469508_thumb.png

Kordan finner jeg akkurat en norsk gruppe da? selv om jeg trykker på den er det jo sikkert ikke norsk gruppe.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...