Gå til innhold

Tid for oppgradering, trenger forslag

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i vurderingsfsen for en oppgradering av min kjæreste kjære...

Prosessor (CPU) AMD Athlon x4 2.6GHz

Minne (RAM) 4gib DDR3 corsair 1600MHz

Grafikk-kort XFX Radeon HD 5770

Corshair 750w

Samsung Baracuda 500gb

Jeg har egentlig ikke så mye peiling på komponenter og hva som går i lag lengre..

Derfor henvender jeg meg til dere og håper på god hjelp :)

Pris er ikke så veldig nøye, men jeg ser ikke for meg noe high end ting, men det skal dra Guild Wars 2 godt(!), bf3 fint og opprettholde stabil fps i CS:GO.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse

Kanskje kjøpe deg:

-CPU-

-GPU: Du får velge med lommebok og behov:P

-RAM-

-SSD: Samme som med GPU:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vet ikke hva slags hovedkort og kabinett du har, men når du har 750w PSU regner jeg med at du har skikkelig HK og kabinett. Lykke til:D

• Liker 1

Med tanke på at han kjører amd nå og du linker til en intel cpu så er vel ikke hk så mye skryte av?

Basicly så er det bare å velge ett hk til 800-1000kr med 1155 socket og Z77 chipset.

Har du sett for deg ett budsjett/hvor mye penger du vil bruke eller kan bruke på ny maskin?

Endret av meg0709

Jeg foreslår du bytter til intelprossessor;) også kan du bare kjøpe mere av de samme ram-stikkene:) grafikkortet kan være lurt å bytte ut, kanskje 7950, 7870 eller gtx 670/660ti.. alle disse er mye "bang for the buck". Putt inn en ssd i tilleg så har du pc som burde dra alt ganske bra:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...