^fmj Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Har begynte å skje noe rart som jeg ikke har klart å finne årsaken til. Helt plutselig har musen og tastaturet begynt å koble seg ut. Alt av lys lyser, men det er ingen respons. Må starte maskinen på nytt for at ting skal fungere igjen. Det virker som pcen fortsetter å fungerer normalt, musikk fortsetter å spille og andre programmer fortsetter å kjøre. Jeg får bare ikke gjort noe.
o39k Skrevet 13. februar 2013 Skrevet 13. februar 2013 Går mus og tastatur på USB? Aldri vært borti problemet før, men du kan prøve å laste ned nye drivere til mus og tastatur ?
Malmern Skrevet 14. februar 2013 Skrevet 14. februar 2013 Prøv også og plassere musa/tastaturet i andre USB kontakter på pcen din viss du har mulighet.
^fmj Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Skrevet 14. februar 2013 Begge går på USB, prøvd forskjellige porter. (Burde nevnt det) Driverne skal være ok.
^fmj Skrevet 16. februar 2013 Forfatter Skrevet 16. februar 2013 En liten update. Prøvd å avinstallere ting jeg har lagt inn den siste tiden uten at det har hjulpet. Fikk liv i musen etter at den låste seg da jeg prøvde en av de to usb-portene på kabinettet, men ikke i tastaturet. Alt er ok etter reboot, I don't get it.
- Cre8or - Skrevet 16. februar 2013 Skrevet 16. februar 2013 Du kan prøve annet mus/tastatur. Eller prøve de du har på en annen pc. Så har du utelukket det iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå