Gå til innhold

900D eller Cosmos II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har nå brukt Cosmos 2 i et par måneder. Kjøpte et nytt kabinett til den nye hardwaren jeg bestilte like etter jul, rett og slett fordi jeg følte at 800D ble litt for lite.

 

Kan si såpass at jeg angrer. For det første så er det et uendelig virrvarr med ledninger man ikke trenger. For det andre så er instruksjonsboka noe av det dårligste jeg har sett (Ikea har fantastiske brosjyrer i forhold), og sist men absolutt det største problemet.. Delvis dårlig byggekvalitet.

 

Noe av plastikken er rett og slett av forferdelig dårlig kvalitet. Bare en måneds tid etter at jeg kjøpte kabinettet røyk den første hotswappen fordi jeg dro litt for hardt i spaken som løser ut disken.

 

Nei, det blir nok 900D på meg så fort vi er over den verse kneika med grufulle regninger nå denne måneden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Det var rett og slett et litt tullete post av meg. Ikke tullete i den forstand at jeg ikke mente det jeg skrev, for jeg hadde nok gått for LD v8 dersom jeg skulle kjøpt kabinett i den prisklassen TS snakker om, men tullete fordi jeg ikke skrev mer utfyllende enn jeg gjorde.

 

Kan ikke annet enn å beklage at min lille post ble grunnlaget for en hel mengde off-topic poster :)

Lenke til kommentar

Det var rett og slett et litt tullete post av meg. Ikke tullete i den forstand at jeg ikke mente det jeg skrev, for jeg hadde nok gått for LD v8 dersom jeg skulle kjøpt kabinett i den prisklassen TS snakker om, men tullete fordi jeg ikke skrev mer utfyllende enn jeg gjorde.

 

Kan ikke annet enn å beklage at min lille post ble grunnlaget for en hel mengde off-topic poster :)

 

Samme prisklasse? Den koster jo 1500.- mer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurdere et kabinett selv, og lurer på 800D for å spare litt penger :)

Eneste problemet jeg har er at i 800D har jeg kun plass til 360 rad i toppen og det jeg lurer på da er om det er plass til en 240 rad i bunn UTEN å modde (blir selvfølgelig fjerning av HDD plassen som er på bunn, eller hva det helt til høyre er forno) :)

Eller er det bare enklere å gå for 900D?

 

PSU'en jeg bruker er Silver Power SP-SS850 850W PSU (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=632009)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...