Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hei! JEg har kjøpt GTA IV på steam, men det vil ikke starte. Jeg fikk samme beskjed op da jeg prøvde med CD. Endret 11. februar 2013 av Originalt
Muggkaare Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Reinstaller Windows Live. 1. Start->kontrollpanel->programmer og funksjoner 2. Slett alt som heter "Microsoft Games for Windows" 3. Gå til GTAIV-mappa og slett xlive.dll 4. Start "Rockstar Games Social Club" 5. Det skal være "Latest Rockstar Social Club News" på høyre side 6. Last ned "Games for Windows LIVE" ved å klikke på dette bildet. 7. Installer
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Reinstaller Windows Live. 1. Start->kontrollpanel->programmer og funksjoner 2. Slett alt som heter "Microsoft Games for Windows" 3. Gå til GTAIV-mappa og slett xlive.dll 4. Start "Rockstar Games Social Club" 5. Det skal være "Latest Rockstar Social Club News" på høyre side 6. Last ned "Games for Windows LIVE" ved å klikke på dette bildet. 7. Installer Jeg finner ingen fil eller noe eom heter xlive.dll
Muggkaare Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Hmm. Prøv å dropp den isåfall. Greia er ihvertfall at du måtte reinstallere Windows Live, var ihvertfall det jeg kom frem til ved et googlesøk.
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Hmm. Prøv å dropp den isåfall. Greia er ihvertfall at du måtte reinstallere Windows Live, var ihvertfall det jeg kom frem til ved et googlesøk. ok, da dropper jeg den, men Rockstar Games Social Club er det den som kommer op når du trykker Strart spill i steam, så tilfelle finner jeg ingenting Latest Rockstar Social Club News på høyre side...
Muggkaare Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Om du har avinstallert Gamed for Windows Live kan du laste ned herfra og installere: http://www.microsoft.com/nb-no/download/details.aspx?id=5549 Funker ikke det bør du oppdatere Rockstar Social Club tydeligvis. Har hatt lignende feil med annet GFWL-spill før, og da funket det ihvertfall å reistallere det.
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Om du har avinstallert Gamed for Windows Live kan du laste ned herfra og installere: http://www.microsoft...ls.aspx?id=5549 Funker ikke det bør du oppdatere Rockstar Social Club tydeligvis. Har hatt lignende feil med annet GFWL-spill før, og da funket det ihvertfall å reistallere det. Takk, da prøver jeg det
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Om du har avinstallert Gamed for Windows Live kan du laste ned herfra og installere: http://www.microsoft...ls.aspx?id=5549 Funker ikke det bør du oppdatere Rockstar Social Club tydeligvis. Har hatt lignende feil med annet GFWL-spill før, og da funket det ihvertfall å reistallere det. Det gikk ikke det heller, vet du hvor jeg kan oppdatere Rockstar Social Club?
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Om du har avinstallert Gamed for Windows Live kan du laste ned herfra og installere: http://www.microsoft...ls.aspx?id=5549 Funker ikke det bør du oppdatere Rockstar Social Club tydeligvis. Har hatt lignende feil med annet GFWL-spill før, og da funket det ihvertfall å reistallere det. Jeg fikk oppdadert social club, men nå kommer det opp steam feil kunne ikke starte spill.
Muggkaare Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 I all verdens rike da. Prøvd å restarte pcen etter installasjonene?
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Nå er det tredje tråden din om GTA spillet som ikke funker?
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 I all verdens rike da. Prøvd å restarte pcen etter installasjonene? Jeg prøvde d... Nå er det tredje tråden din om GTA spillet som ikke funker? Kan stemme d
Leif__ Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Prøv p laste ned net.framework. Det gikk ikke det heller.......... :/
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. februar 2013 Skrevet 12. februar 2013 Prøv å verify integrity og game cache på steam. Jeg vet ikke hva det blir kalt på Norsk, men jeg høyreklikker på spillet, så trykker jeg på properties og så local files.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå