Gå til innhold

Drilltroppen i Garden


dafri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mulig! Alle stillinger i Garden er åpne for både kvinner og menn. Søk iløpet av rekrutten og kjør på! Krevende kommer det til å bli. Det er en stor fordel at du er sterk; psykisk & fysisk. Vilje, motivasjon og evne til å samarbeide kommer godt med, samt rytmesans og god koordineringsevne. Prøv! Ikke sitt å dyrk tvilen, bare hiv deg ut i det og prøv. Viser det seg at du ikke takler det så blir du overført til et annet kompani. Du har ingenting å tape. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

jeg er jente, men har veldig lyst til å prøve meg i Gardens drilltropp. Vil dette bli for tungt for meg? Er det mulig for meg?

 

Før i tiden måtte rekrutter som søkte drilltroppen værte innenfor en spesielle høyde. På 80-tallet var det melloim 178-182....vet ikke om det er slik ennå. Tror grunnen for dette er rent visuellt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye bra informasjon du får her. Det er riktig at høydekrav ikke er gjeldene hos oss, men våpene setter noen begrensninger i hvor lav man kan være. Lurer du på noe mer kan du besøke vår blogg på www.musikkogdrill.wordpress.com eller sende oss en mail [email protected]

 

Håper du finner den informasjonen du trenger og søker til drilltroppen.

 

Mvh

 

3.Gardekompani

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå skal det sies at KP3 ALDRI har hatt kvinner i drilltroppen, og det ryktes at en setter høyere krav med en gang jenter har søkt for å unngå at jenter kommer med i troppen. Utover dette skal det sies at som tidligere gardist i KP3 har kvinner ingenting å gjøre i drilltroppen da det knekker den sterkeste mann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...