SoiRaM Skrevet 6. februar 2013 Forfatter Skrevet 6. februar 2013 har du spilt det nyeste anno? og medeival 2 total war Alle total war spillene har jeg spillt og alle har fått meg til å sitte i timesvis å spille. Gode spill alle sammen nyeste anno har jeg vurdert men ikke funnet motivasjonen til å prøve det enda.
PcAj Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Hva mount & blade by the way? Bra strategispill med combat og action i tillegg
SoiRaM Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Skrevet 7. februar 2013 Hva mount & blade by the way? Bra strategispill med combat og action i tillegg Tror har sitte i flere dager i strekk på M&B warband. Veldig stort "evig varende" spill. Men takk for tipset for nå ble jeg fristet til å spille det
KongElg Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 ingen har nevtn shogun 2 fall of samurai? neei liker du strategi spill å anbefales virkelig shogun 2 er helt rått^^ beste strategi spille jeg har spilt til nå ihvertfall!! å forestn..! det er helt likt total war
SoiRaM Skrevet 7. februar 2013 Forfatter Skrevet 7. februar 2013 ingen har nevtn shogun 2 fall of samurai? neei liker du strategi spill å anbefales virkelig shogun 2 er helt rått^^ beste strategi spille jeg har spilt til nå ihvertfall!! å forestn..! det er helt likt total war Er ikke shogun et total war spill da? O.o
KongElg Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 nei veit du mæ ka.. d her va flaut!skulla sjett meir på ka som va skrevi.. haha bra jobba!^^ nestn så æ vurdere å slett den flaue meldinga ass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå