Gå til innhold

Minecraft Vanilla SERVER! 24/7!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har kjøpt en minecraft server og bestemte meg får å gå 100% vanilla, dette er da en server som bygges opp av ærlighet og mot.. IKKE GRIEF! IKKE VÆR GENERELT IDIOT! HVIS DU SKAL DT, gå å legg deg..

 

For de mest awesome: 5.135.215.129:25641

 

Det er ip'en, håper jeg ser dere, og det er friendly survival :D

 

 

WHITELIST ER PÅ! SEND MELDING HER ELLER YOUTUBE: SmuckyDucky

Endret av gfxchat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var innom jeg også, lagde meg våpen og litt diverse. Ble så drept, og prøvde desperat å komme meg tilbake til der mob-sene drepte meg, døde stadig i forsøket. Klarte det til slutt og slo meg ned i skogen med to hunder. Lengre kom jeg ikke. :p

 

Lite folk dog, så håper det trekkes mer folk til serveren.

 

Hvis noen lurer så er brukernavnet mitt "S10QaN".

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Nå har serveren blitt griefet :(

Noen har satt fyr på alt som kan brenne ser det ut til.

 

Finnes det en enkel måte å få beskyttelse på det man har bygget?

Jeg spilte på en server hvor man kunne sette ned et skilt med skriften [claim] for å beskytte en chunk (16x16 blokker). Man fikk 6 slike claims gratis men jeg tror modden for dette er Towny som jo ikke akkurat er vanilla Minecraft. Kanskje det går an å konfigurere Towny slike at det bare er dette [claim] systemet som er i bruk?

Lenke til kommentar

Minuset med åpen server er at det kommer idioter inn på den og herper alt man har strevd for. Har en server selv der jeg hadde brukt noen uker på å lage det hvite hus, var nesten ferdig med det og i løpet av en natt var alt av bygninger og områder dekket av lava og flammer. Nå slipper jeg ikke inn noen med mindre jeg vet at jeg kan stole på dem.

 

Synd at folk er så umistelige på andres byggverk at man å ødelegge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...