Gå til innhold

Acer Iconia w700-Tråden


Beemer-M5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dremel: Fikk bekreftelse på at det er sent fra lagret til Nettonett i dag :dribble:

Håper dette blir stas. Ser i allefall bra ut.

 

Solid bygget 1,0 Kg :eek: Men det går greit til mitt bruk i alle fall.

Ca 300gram tyngre en iPad. En god del av den ekstra vekten kommer nok av den mye større skjermen

Endret av Beemer-M5
Lenke til kommentar

Har bestilt denne i p utgave. Følger med stylus og tastatur som er i mappa til tableten.

Det hele som hindra meg fra å kjøpe vanlig var nettop det med tastatur løsninga :)

 

Men nå gleder jeg meg. Sies at skal komme samtidig som Windows RT brettet (14februar).

 

Gleder meg uansett :) Engadget hadde en flott review av denne. Og det er faktisk denne som kommer best ut av alle fullverdige Win8 Tablet/ultrabooks variantene :)

 

Gleder meg til å bruke den på skolen :)

Lenke til kommentar

Har bestilt denne i p utgave. Følger med stylus og tastatur som er i mappa til tableten.

Det hele som hindra meg fra å kjøpe vanlig var nettop det med tastatur løsninga :)

 

Men nå gleder jeg meg. Sies at skal komme samtidig som Windows RT brettet (14februar).

 

Gleder meg uansett :) Engadget hadde en flott review av denne. Og det er faktisk denne som kommer best ut av alle fullverdige Win8 Tablet/ultrabooks variantene :)

 

Gleder meg til å bruke den på skolen :)

 

Link til den du har kjøpt

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet hvilke nettverkskort som står i w700/w700p? sånn..

http://certifications.wi-fi.org/search_products.php?search=1&advanced=1&lang=en&filter_company_id=&filter_category_id=&filter_subcategory=&filter_cid=&date_from=&date_to=&selected_certifications%5B%5D=67&x=37&y=8

 

Ett av dem så står der? under qualcomm atheros.. event om noen har den skrive enhetsbehandling, trykk på nettverkskort å se hva som står..

Vil kjøpe meg en! men vil ha miracast eller widi eller noe lignende..

Lenke til kommentar

Javel var ikke klar over dette. hmmm lyst på det tastaturet. Mulig og kjøpe eller???

 

Vet ikke, men hvis du ikke finner er det jo mulig å bruke angrerett.. Selv om jeg kan tenke meg det ikke er det som frister mest etter nettopp å ha mottatt den :-(

Fornøyd til nå?

Lenke til kommentar

Vet ikke, men hvis du ikke finner er det jo mulig å bruke angrerett.. Selv om jeg kan tenke meg det ikke er det som frister mest etter nettopp å ha mottatt den :-(

Fornøyd til nå?

 

Tja uvant litt mye knoting. Har litt for store fingrer til Win8 på et slikt brett. Bra lyd meget fin skjerm

Men veldig usikker enda på om jeg beholder dette.

Jeg liker friheten. Men alt for mye feiltrykk på internett sider uten mus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...