Gå til innhold

hvilken mus er den beste spillemusa?


Anbefalte innlegg

nå har jeg vært borti omtrendt alle spillemuser utenom intelli 3.0..

boomslang suger, mx500 er bra, men litt klønete design, mx300 hersker..

 

bortsett fra en ting. jeg har mx300 og func surface. vistnok skal denne musa være mer presis, og kunne takle hurtigere bevegelser enn 3.0, men når jeg beveger musa alt pokker jeg klarer til den ene siden, og så sakte tilbake til dit jeg startet, går den langt forbi der jeg startet. altså den glipper når jeg beveger den så fort jeg klarer!

hvorfor i alle dager skjer dette når den har bedre spesifikasjoner enn f.eks 3.0?

 

omg

hjelp meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har vel ikke satt på høy akselerasjon på musepekeren vel? Hvis du har, sett den på lav eller ingen istedefor. Dette gjøres i Kontollpanel-->Mus-->Bevegelse (eller tilsvarende engelsk).

 

Har forresten Logitech Dual Optical, den har INGEN over og ingen ved siden. Tidenes mus. Anbefales på det aller sterkeste.

Lenke til kommentar

Jeg syns at Intellimouse 3.0 passer utmerket med min (store) pote. Kameratene mine har MX 700 og MX 500 (som er helt like) som de begge kommer godt overens med, men personlig så har jeg aldri likt dem. Det er, som sagt tidligere, veldig stor forskjell fra person til person på hva de liker. Du må nesten bare prøve de ut.

 

PS. Dual Optical anbefales ikke for folk som meg som har store labber! :wink:

Lenke til kommentar

Har MX500 på fUnc sUrface, fungerer som mann i brann... :D

Dette problemet med reaksjonen til musen kan endres med flere programmer, bl.a. ved å øke trafikken på PS2 porten...

Det finnes også andre metoder på å "tune" musa på :smile:

Har iallefall ingen problemer selv med å drive hardcore gaming med mitt oppsett :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...