Gå til innhold

Bygge PC til 4000 - 7000 kr.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan laster jeg ned windows8 fra nettet og instalerer det på en en nybygd pc uten operativ system ?

 

Du må da installere et OS via cd elle usb. Du overfører operativsystemet til en cd eller usb med en annen pc og plugger den så i den nye pc-en, og velger via bios-en å boote via cd, eller usb. Du kan søke på nettet hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar

NEI! Jeg liker best Dustinhome ;) Har hatt en god del negativ erfaring med komplett :(

 

Pah jeg har hatt eksakt 0 problem med Komplett siden 2003. 10 år som kunde der, aldri problem med å levere tilbake varer som har feil på seg eller å få tilbake pengene.

 

man kan jo sjekke reviews her da:

http://www.prisjakt.no/shop.php?f=9747

 

Ser ut som at Dustinhome scorer mye bedre enn komplett faktisk og at mange har hatt problemer med komplett som jeg ikke kjenner meg igjen i det hele tatt.

 

Jeg har aldri hatt problem med komplett, men de er dyrere og kanskje ikke så god som jeg trodde før jeg sjekka ut den linken.

Endret av Irathi
Lenke til kommentar

Handler der hvor prisen kommer meg til gode når frakten er inkl. Dustin,cdon,komplett eller mpx.

Lønner seg å gå etter prisen hvis en handler en del på nett. Viktigere for meg er det å kjøpe en del til 2-300kr rimeligere i en av disse butikkene i stedet for å ta kundeservice tatt i betrakning i en annen av de nevnte butikkene ovenfor... De kronene en sparer kan en sette inn på konto.

 

Mpx er faktisk min plass å handle stort sett

 

http://www.prisjakt.no/shop.php?f=9950

Endret av otl
Lenke til kommentar

Hvorfor velge 3570k?, tviler på at faren din er så veldig opptatt av OC. 3470, eller 3570 er gode alternativ som lar deg spare et par hundre kroner.

 

Er det hans far som skal ha den?

Men gode alternativer for å spare inn litt. Høres ut som det kanskje ikke blir noe OC av TS, uten at jeg skal si det for sikkert.

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...