Gå til innhold

Kritikk og tilbakemeldinger på min hjemmeside


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har i lengre tid jobbet med å lære meg webdesign og samtidig lage meg en hjemmeside. Det har blitt mye frem og tilbake på mange forskjellige plattformer og løsninger.

 

Er utdannet film regissør, jobber som medielærer og driver et lite enkeltpersonforetak for medieproduksjon på siden.

 

Lidenskapelig interessert i fotball, kunst, kultur og reise, som jeg også prøver å blogge litt om fra tid til annen. Skriver samtidig litt om bransje-nyheter (media) selvfølgelig.

 

Ønsker i hovedsak å profilere meg selv og mitt arbeid på hjemmesiden, men håper også at nettstedet kan være en kilde til informasjon om min bransje og mine hobbyer.

 

 

 

Siden kan påstås å være i startfasen, selv om jeg har holdt på en stund. Men dere får sikkert et lite inntrykk på hvor jeg er på vei..

 

Er det noe dere ville ha gjort annerledes?

 

http://www.adrianminde.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig stilig hjemmeside selv om den kan minne om en typisk plattform som mengder av sider der ute tilbyr, kanskje litt mye som skjer? Som f.eks. sitatene, banneren som først presenterer deg hvor det er huket av hva du gjør og hva dine interesser er. Kan kanskje se litt ut mer ut som en personlig hjemmeside(blogg-aktig) enn en forretnings-side, men som du har skrevet ønsker du å profilere både deg selv, og ditt arbeid. Den ser profesjonell ut og virker relativt ryddig for en førstegangsbesøker som meg. Lykke til!

Lenke til kommentar