Gå til innhold

Android 4.1.2 Jellybean til Galaxy SII?


Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fasiten på hvorfor Samsung allerede er ferdig med Android 4.1.2 oppdateringen til SII, men ikke gjør den åpen for nedlastning?

 

Jeg har nå klart (fra ikke offisielle sider) klart å få tak i denne versjonen laget av Samsung. Den funger akkurat som den skal, og inkluderer alle de nye funksjonene. Når en går på utvikler står det at det er Samsung som laget denne versjonen. Jeg har også sett at det også er laget en oppdatering til Note.

 

Som sagt så syntes jeg det er rart at Samsung ikke legger oppdateringen ut i Kies når den tydeligvis er ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal det sies at det ikke er en "endelig versjon" før Samsung har gitt den ut, men det er iallefall en fullverdig versjon av 4.1.2 optimalisert for S2. Telefonen fungerer betraktelig mye bedre med denne oppdateringen.

 

http://www.sammobile.com/2012/11/15/i9100xxlsj-%E2%80%93-galaxy-s-ii-android-4-1-2-jelly-bean-test-firmware/

 

PS: Odin 3.04 ligger ikke i mappen slik det står. Her er link til den:

http://www.mediafire.com/?1v6w5haef2ze2at

Lenke til kommentar

Kan ikke gi Ole-Jørgen et helt presist svar; men leste for ikke lenge siden. Samsung ? hadde skiftet til ny praksis ved nye programvare oppdat:

I stedet for å slipe nye versjoner med én gang, til mobilbrukerne. Så vil de gi to måneder til programutviklerne å korriger sine forskjellige programmer til det nye F.W.

 

Og det er kanskje ikke helt dumt. Vi spares for mange "spalte-meter" på divs. forum: åee, jeg har nu fått bugs i . . . .jeg kan ikke lenger . . . . når jeg skal åpne. . . osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...