Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er galt med meg?

Cooky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for tiden dobbelt, uten å vite hvorfor.De siste døgnene har krg inntatt alkohol og rivotrl. Men keg har ikke inntatt mer enn maks 8mg Rivotri i løpet av en dag. Blackout har heler ikke funnet sted.Noen som vet hva dette kan være? Begynner å freake ut snart..!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å se dobbelt kan være et tegn på mye forskjellig, og mye av det er ting du ikke vil ha. Du har ikke vurdert å ta en pause fra medisin og alkoholkombinasjonen for å se om det bedrer seg?

Endret av Phileas Fogg
Gjest Slettet+8713
Skrevet (endret)

Jeg ser for tiden dobbelt, uten å vite hvorfor.De siste døgnene har krg inntatt alkohol og rivotrl. Men keg har ikke inntatt mer enn maks 8mg Rivotri i løpet av en dag. Blackout har heler ikke funnet sted.Noen som vet hva dette kan være? Begynner å freake ut snart..!!!

Hvorfor drikker du alkohol, når det står at det ikke bør gjøres sammen med den medisinen?

http://www.felleskat...il-roche-563568

Særlig langtids- eller høydosebehandling kan føre til reversible forstyrrelser som dysartri, redusert bevegelseskoordinering og ganglagsforstyrrelse (ataksi), nystagmus og synsforstyrrelse (diplopi).
Endret av Slettet+8713

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...