Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av hdd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ssd som hoved og skal kjøpe hdd til å ha spill og andre ting på. Jeg vil at den skal være stillegående. Min nåværende nr 2 hdd lager en pipelyd. Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny SSD til spill ? og HDD til lagring av større filer?

Stalltips, ikke kjøp "green" -utgaver, disse spinner ned og skal du ha tak i en fil så lagger alt mens den spinner opp igjen.

Skrevet

Leser for det meste bare positivt om denne (Seagate Barracuda). 1TB og 3TB versjonen også. Mye GB for pengene og ikke noe særlig støy heller.. Jeg skal ha en lagringsdisk jeg også så jeg er spent på hva folk anbefaler! Bra tips War.

Skrevet

Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer.

Skrevet

Isåfall kan du selv velge at HHD skal spinne ned etter X min i panelet for strøm.

Da vil den loade 1-2 sek før den viser filene når du trykker på den.

Den bråker uansett ikke når den ikke leser eller skriver.

Skrevet

Leser for det meste bare positivt om denne (Seagate Barracuda). 1TB og 3TB versjonen også. Mye GB for pengene og ikke noe særlig støy heller.. Jeg skal ha en lagringsdisk jeg også så jeg er spent på hva folk anbefaler! Bra tips War.

Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB?

Jeg har en sykt stillegående pc nå.. Den ene plassen jeg har til harddisk i kabinettet er vibrasjonssikret med gummioppheng. Hvor mye lyd vil jeg få hvis jeg legger til en Seagate Barracuda 3TB? Er det sånn at den er lydløs når den ikke er i bruk, mens den spinner opp når jeg trykker på den på min datamaskin? Den vil bli brukt til lagring, skal IKKE bruke den til programmer eller spill. Bare filer.

Hvilket kabinett har du?

Skrevet

Er støynivået likt på Seagate Barracuda 1, 2 og 3TB?

Ettersom de er bygget av samme materiale vil jeg tro det. Har lest at i alle fall én har vært uheldig å fått en som piper litt innimellom, men tror det er enkelttilfelle. Du blir sikkert fornøyd hvis du går for den, jeg tror jeg kommer til å gjøre det, om ikke noe annet er på tilbud :)

Skrevet

Den hdden jeg bruker som nr2 nå har jeg stilt til å skru seg av etter 3 min. Den gjør det, men den skrur seg på uten at jeg bruker noen av tingene som ligger på den, hva kan være problemet?

Skrevet

Har hørt at western digital black kansje er bedre. Jeg vet at det er mye bedre med SSD, men hvilken HDD vil dere anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...