Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

7970 driver problem - reklamasjon?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har som tittelen sier problemer med drivere til XFX Radeon HD 7970 "Black edition" skjermkortet mitt. Dette ble kjøpt på komplett i mars 2012.

 

Etter mye feilsøking har jeg kommet fram til at PCen kræsjer med alle drivere senere enn versjon 12.3. Det kan ta alt fra timer til 14 dager til den kræsjer. Men at den kræsjer er i hvert fall sikkert! Det har heller ingen betydning hva jeg driver med; det kan være midt i et spill eller under surfing/"vanlig" bruk.

 

Dette er jo så irriterende at jeg blir nødt til å bruke versjon 12.3. Siden det har kommet så mange driveroppdateringer, ser det ikke ut som problemet kommer til å løse seg. Jeg går jo også glipp av mange ytelsesforbedringer i de nyeste driverne, i tillegg til andre bugs som blir fiksa.

 

Hva skal jeg gjøre? Har jeg rett til reklamasjon? Kommer komplett til å stress-teste kortet og sende det i retur med gebyr om de ikke finner noe? (som er stor sannsynlighet for, i og med at det kan ta opp til 14 dager!) Noen som har erfaring med lignende problem?

 

Beklager om dette er plassert på feil sted.

 

På forhånd, takk for alle svar! Setter stor pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke drivere prøver du, de fra XFX eller AMD selv? Jeg anbefaler AMD-drivere direkte, og hvis ikke, så skal AMD/XFX support kunne hjelpe deg med problemet. Spør komplett om hva de synes om problemet i en supporthenvendelse også, så har du på papiret når problemet startet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...