Gå til innhold

Mini-ITX Spill maskin til under 8K


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lisensen kan ikke brukes mer enn gang

PSU passer, da jeg mener det kabinettet tar vanlige PSUer

Om han ikke skal overklokke kan luftkjøler vurderes, men Vann ser bedre ut H80i er jo et alternativ

 

 

H80i så bra ut ja, skal sjekke den ut litt bedre senere idag :p Ser at det ikke er nevneverdig forskjell på lydstyrke, på den viften jeg har atm, og vannkjøling da -.-

 

 

Har et lignende system til salgs hvis det skulle være av interesse. http://www.finn.no/f...nnkode=39055310

 

Ellers er det et bra oppsett. Det er helt klart mulig å lage skikkelig godt ytende maskiner i en liten inpakning.

 

Jo takk, men dette her er også for at broren min skal lære seg og bygge pcer :p

Lenke til kommentar

H80i så bra ut ja, skal sjekke den ut litt bedre senere idag :p Ser at det ikke er nevneverdig forskjell på lydstyrke, på den viften jeg har atm, og vannkjøling da -.-

 

 

 

 

Jo takk, men dette her er også for at broren min skal lære seg og bygge pcer :p

Kjøp og demonter ;p Neida, men dette er jo virkelig et bra kjøp!

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du absolutt ha et lukket vannkjølingssystem? De er ikke spesielt stille noen av de (selvom den nye utgaven er forbedret), ikke har de spesielt imponerende temperaturer og de er ikke billige heller.

 

Skal du ha en stillegående maskin ville jeg heller kjøpt en kjøler fra Noctua, for eksempel NH-D14.

 

I tillegg slipper du irriterende slanger liggende rundt i kabinettet som gjør det vanskeligere å "rote" inne i kabinettet

Lenke til kommentar

Et siste spørsmål.

 

 

Delene jeg hadde i det gamle oppsettet er kjøpt og bestilt.

 

 

Men, jeg lurer på, er det mulig med vannkjøling, uten og fjerne den 5.25" plassen? ( Der cd romet sitter) ?

 

Tenk og ha vannkjøling, masse vifter, to 250 gb ssder i raid 0, viftestyringn der cd rommet egentlig skal sitte, og modde kabinettet litt med led osv.

 

 

Får vann i munnen bare med tanke på det :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...