Gå til innhold

[Løst] Hjelp til riktig treningsplan


Anbefalte innlegg

Hei, trenger hjelp til å vite hva jeg burde trene på samme dag, og om jeg burde legge til flere øvelser i treningsprogrammet mitt. Begynte å trene i sommerferien men har hatt noen måneder uten trening siden da, føler meg tynn å vil begynne igjen.

 

Dag 1(bein)

knebøy

beinpress

leg extension

leg curls

 

Dag 2(bryst og triceps)

benkpress

skråbenk /m manualer

benkpress /m manualer

dips(har ikke med denne enda, men den kommer)

skull crusher

overhead tricep extension

tricep push downs

(siste øvelse er som om du sager en planke med du har kneet og ene hånda på benken, husker ikke navnet.)

 

Dag 3(rygg, skuldre, biceps)

markløft

millitærpress

skulderpress

shrugs

roing / stående roing

pull downs

bicep curl /m stang

sittende curls /m manualer

 

vil legge til at disse ikke er ikke riktig rekkefølge, ville være bra om noen mer ærfaren enn meg kunne putte de i rekkefølge? :) I tillegg det jeg egentlig vil er å legge til eller ta vekk det som ikke passer sammen.

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette kan bli alt for hardt for tricepsmuskelen din. 7 øvelser som går på triceps etterfulgt av to nye dagen etter er trolig ikke suksessoppskriften. Benkpress trengs ikke to ganger, fjern enten benkpress med stang eller med manualer. Flyes kan også brukes til å trene bryst i bytte med en av de andre øvelsene.

Skal du ha de to pressøvelsene på dag 3, bør du gjøre litt om på det slik at du får dag 1 mellom dag 2 og dag 3 er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...