Gå til innhold

Hvilken telefon er mest brukbar i dagens marked?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Note II og kona kjøpte S3

Min er litt raskere og jeg regner den som den beste telefonen idag.

S3 er god , men den føles ut som 1000-kr-mobil med så tynne plastdeksel ol.

Jeg jobber også i en el-kjede og i RMA/ service ser jeg en overaskende økning i S3 som bare har dødd.

Etter 150-250 dager ca så dør den bare og de kommer fra service med "byttet hovedkort" -tag.

Det virker som det er en feil på alle , skjedde med konas, skjedde med alle på jobben med S3, skjedde med en i klassen min og samsunghylla med kundemobiler er full.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Note II og kona kjøpte S3

Min er litt raskere og jeg regner den som den beste telefonen idag.

S3 er god , men den føles ut som 1000-kr-mobil med så tynne plastdeksel ol.

Jeg jobber også i en el-kjede og i RMA/ service ser jeg en overaskende økning i S3 som bare har dødd.

Etter 150-250 dager ca så dør den bare og de kommer fra service med "byttet hovedkort" -tag.

Det virker som det er en feil på alle , skjedde med konas, skjedde med alle på jobben med S3, skjedde med en i klassen min og samsunghylla med kundemobiler er full.

 

Note 2 Burde være raskere.. den har oppdatert hardware .. Samsung Galaxy SIII kom ut: 29 May 2012.. Note II kom ut: 26 September 2012.. ville vært rart om den ikke var raskere..Men uansett så vill e tru 5,55" skjerm er for stort? jeg personlig syntes 4,7-4,8" er maks og den mest behagligste skjerm strlsen på markede.

 

Var valget en SIII, så var det den Sorte LTE utgaven e hadde gått for. Den ser bedre ut en disse 2 "pebble blue" og hvit :) Den har og 4G.

Endret av Mikkis2k
Lenke til kommentar

Jeg mente at note II var raskere ja?

Den har litt raskere cpu.

Den er noen mm smalere en note 1 , men økt i høyden så skjermen er større.

 

På alle samsungmobiler må du ha cover for å beskytte linsa til kameraet.

Hadde ikke det på min note 1 og bare av å ligge i lomma ble glasset på linsa så slitt at det ikke går an å se noe på bildene.

 

Du må bo i en by for å få noe ut av 4g, noe jeg regner med at du gjør.

samsung-galaxy-s3-vs-note-2-display.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg mente at note II var raskere ja?

Den har litt raskere cpu.

Den er noen mm smalere en note 1 , men økt i høyden så skjermen er større.

 

På alle samsungmobiler må du ha cover for å beskytte linsa til kameraet.

Hadde ikke det på min note 1 og bare av å ligge i lomma ble glasset på linsa så slitt at det ikke går an å se noe på bildene.

 

Du må bo i en by for å få noe ut av 4g, noe jeg regner med at du gjør.

samsung-galaxy-s3-vs-note-2-display.jpg

 

Ja jeg bor i en by ja.

 

Du har jo også en special edition sIII Black på netshop til 3900kr visst du ikke bor i en by :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=mksAMtVN_oI

 

Spør du meg.. trur jeg at samsung ville fått Mye fler brukere om de hadde releasa denne fargen med engang.. Jeg valgte å ikke gå for sIII pga fargene var dritt stygge. :p

Lenke til kommentar

@Mikkis2k: Har ingen planer om å bytte til Telehor for å si det sånn. Har hatt nok problemer med de opp igjennom årene.

 

@War: Galaxy note 2 så jo interessant ut. Bor i en by ja, men byen er så langt nord at det neppe er noe 4G nett tilgjengelig. Har allerede planer om å bruke et slags cover uansett hvilken telefon jeg ender opp med.

 

Er det noen spesiell grunn til at Note 2 sjeldent blir sammenlignet med de andre "toppmobilene" som iphone 5, HTC One X+ og Samsung GS3?

Lenke til kommentar

Synes 4.3 tommer var aalt for stort når jeg fikk HD2en, nå har jeg litt delte meninger. Skjermen er liten å se på men stor i lomma. Størrelsen er egentlig ikke noe problem, skal jeg gå langt putter jeg mobilen i jakkelomma.

 

Så langt heller jeg mot Note 2.

Lenke til kommentar

Synes 4.3 tommer var aalt for stort når jeg fikk HD2en, nå har jeg litt delte meninger. Skjermen er liten å se på men stor i lomma. Størrelsen er egentlig ikke noe problem, skal jeg gå langt putter jeg mobilen i jakkelomma.

 

Så langt heller jeg mot Note 2.

 

Rart.. Telenor er de som har best signaler.. jeg har netcom.. og det er rett og slett forferdelig :/

Lenke til kommentar

Anbefaler Note II :)

 

Fantastisk skjerm for websurfing, navigering, videotitting/tv,bilderedigering osv

Glimrende kamera med mange innstillingsmuligheter bla beste bilde, beste ansikter, HDR, svakt lys og videofunksjoner som film i slow motion og fast motion

S-Pen med meget bra bruksområde

Utmerket batteritid

Quad core 1.6 GHz med 2 G Ram som bidrar til særdeles god multitasking og gjør tlf meget rask gjennom alle menyer og funksjoner

Mm...........

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...