Gå til innhold

Amobil spår hvordan mobilåret 2013 blir


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du endrer fra "abonnementet" Kort og Kontant til et annet abonnement som f.eks. Komplett M, Prat...

 

Men visst du virkelig ikke klarer å bestemme deg.. og det blir LG Optimus G.. da går du selvfølgelig for Nexus 4? Den har samme HW.. men er en google tlfn.. den får alt av updates.. dette kan jeg garantere deg at du kan glemme på Optimus G. Min 4X HD er forsatt på 4.0.3 xD Den har vært ute i et halvt år+... Sier sitt. pluss.. optimus g.. bloatware dritt, slow og bad optimisert software.. no go for meg.

Sikkert locked bootloader au.. så er du en som liker å ha alt av muligheter.. glem det med denne :p

 

 

Men for all del.. De snakka noe om at G skulle få JB iløpet av januar.. men vi får se.. Nexus 4 er min vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Men visst du virkelig ikke klarer å bestemme deg.. og det blir LG Optimus G.. da går du selvfølgelig for Nexus 4? Den har samme HW.. men er en google tlfn.. den får alt av updates.. dette kan jeg garantere deg at du kan glemme på Optimus G. Min 4X HD er forsatt på 4.0.3 xD Den har vært ute i et halvt år+... Sier sitt. pluss.. optimus g.. bloatware dritt, slow og bad optimisert software.. no go for meg.

Sikkert locked bootloader au.. så er du en som liker å ha alt av muligheter.. glem det med denne :p

 

 

Men for all del.. De snakka noe om at G skulle få JB iløpet av januar.. men vi får se.. Nexus 4 er min vinner.

 

Ja, men LG Optimus G er ikke treg, selv ikke om den har Ice Cream Sandwich. Uansett vil jeg annbefale

Padfone 2 for Nanek, for å at han kan endre abonnementet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734
Ja, men LG Optimus G er ikke treg, selv ikke om den har Ice Cream Sandwich. Uansett vil jeg annbefalePadfone 2 for Nanek, for å at han kan endre abonnementet
Ja jeg har sett på padphone :) Veldig intresang egentlig :) *for meg blir det N4 :) Men padphone ser lovende ut :)

 

Enig, ASUS Norge har valgt meg som testpilot for Padfone 2, får den i løpet av måneden. Jeg liker den fordi at den har de spamme spesifikasjonene som Nexus 4 men med 13 MP kamerea om mye mer internminne, ja og så kan du gjøre den til et nettbrett. Den har ikke helt rein Android, men ASUS er flink å oppdatere tidlig og for min del er den "ren" nokk.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så sikker på om jeg vil betale 4000 ,- for mobilen også et abonnement for 3000,- ++

Angående Nexus 4, så synes jeg ikke den ser så pen ut i motsetning til LG Optimus G.

Samsung S3 er også et alternativ, da den er allerede i butikkene og en veldig god mobil.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så sikker på om jeg vil betale 4000 ,- for mobilen også et abonnement for 3000,- ++

Angående Nexus 4, så synes jeg ikke den ser så pen ut i motsetning til LG Optimus G.

Samsung S3 er også et alternativ, da den er allerede i butikkene og en veldig god mobil.

 

Sant dette. Men tru meg.. Optimus G vill være sist ang oppdateringer.. dette er et stort minus. Men.. har den jelly bean når den kommer til norge.. så er det jo bare å kjøre på. De snakket om opdatering til JellyBean iløpet av q1/januar for optimus g. Samsung s3 er kraftig:) Men som jeg sa.. drita stygg hehe. Den kom just i LTE svart utgave,., må si jeg likte denne bedre, men ikke godt nokk til å stå over nexus 4 sitt sexy utsende og hardware osv ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Jeg er ikke så sikker på om jeg vil betale 4000 ,- for mobilen også et abonnement for 3000,- ++Angående Nexus 4, så synes jeg ikke den ser så pen ut i motsetning til LG Optimus G.Samsung S3 er også et alternativ, da den er allerede i butikkene og en veldig god mobil.

 

Hei, jeg skjønner problemet ditt. S3 er en veldig bra telefon, husk uansett på at den ble lansert i Mai. I "mobilår" er det veldig lenge siden. Om du kjøper den så burde du dermed kjøpe 4G LTE modellen men den er dyr. AMOLED skjermer "dør" fortere enn IPS (LCD) skjermer, har ofte Pentile Matrix (de 306 ppi som S3 liksom har kan egentlig reduseres med 1/6 av PPIen og da har du omtrent 255ppi), og er ofte lyssvake.

 

Når jeg tenker på det så er HTC One X+ en veldig bra telefon, den selger de ikke på Telenor.no men i Elkjøp butikker kan du alltid kjøpe en telefon med et hvilken som helst abonnement med en gang.

 

Jeg mener fortsatt at Padfone 2 er det beste alternativet for nå, men CES starter snart og i Februar kommer MWC. I løpet av disse to messene kan vi kanskje få se Samsung Galaxy S4. Hvem vet? :-)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen alle sammen! :)

Tror jeg heller venter 1-2 måneder også får jeg se om noe spennende har kommet ut!

Jeg digger hvordan Padphone 2 ser ut og jeg digger Asus, men nå som jeg kjøper mobil vil jeg også ha med et abonnement.

Som du skrev over så er S3 en litt eldre mobil, og det er noen andre på trinnet som har den ( Resten har Iphone, :nei2: ) så når jeg først kjøper mobil vil jeg ha en unik en som ingen andre har :p ( Dagens ungdommer... )

Men jeg setter veldig stor pris på at dere tok dere tid for å hjelpe meg! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Tusen takk for hjelpen alle sammen! :)Tror jeg heller venter 1-2 måneder også får jeg se om noe spennende har kommet ut!Jeg digger hvordan Padphone 2 ser ut og jeg digger Asus, men nå som jeg kjøper mobil vil jeg også ha med et abonnement.Som du skrev over så er S3 en litt eldre mobil, og det er noen andre på trinnet som har den ( Resten har Iphone, :nei2: ) så når jeg først kjøper mobil vil jeg ha en unik en som ingen andre har :p ( Dagens ungdommer... )Men jeg setter veldig stor pris på at dere tok dere tid for å hjelpe meg! :w00t:

 

Veldig bra at du har en sånn tolmodighet, to måneder. Men du får nokk se mange supre telefoner, om ikke en Galaxy S4 så i alle fall en LG, Huawei eller Sony telefon. Oppo Find 5 kommer jo også veldig snart. Jeg forøvrig skal teste Padfone 2 for ASUS Norge og om jeg er dyktig så kan jeg få beholde den eller kjøpe den til en redusert pris.

Nei de dær iPhone folkene :nei2: der er vanskelig å skjønne seg på. :-)

Lenke til kommentar

Da er det jo mye én går glipp av. Burde vært mulig å få all reklame (og brevpost generelt) elektronisk om det var ønsket.

 

Dette kan du gjøre:

 

* Abbonere på digital reklame fra butikkene som har det.

* Legge opp ordning med Posten og deres digipost.

* Reservere deg mot fysisk reklame og post (hvor mulig).

 

Dette er det nærmeste du kommer heldigital post/ reklame som jeg vet av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734

Jeg tror at det vil komme mange nye topp modeller både fra htc, samsung, lg osvMen den telefonen jeg har mest tro på er htc m7 Den har et 13 megapikslers kamera og en 1,7 gh og en full hd skjerm Og jeg gleder meg til og se dette monstre hamle opp med samsung galaxy s4

 

Jeg for min del venter på Motorola Nexus telefonen. Motorola har en himmelsk byggekvalitet og passe gode spesifikasjoner, om de lager en Nexus er jo det som sent fra himmelen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...