praut86 Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Hei! Jeg har problemer med lagging på CS:GO , dvs. ~10fps. (Samme skjer på lokal spilling med boter) Av maskinvare kan nevnes: Skjermkort: Geforce GTX 550 Ti - med nyeste driver installert. CPU: AMD FX-4100 4-Core Processor 8 GB RAM. Jeg har endra grafikkinstillingene til LOW, men likevel lagger det. Har 60fps stabilt på bf3 på high. Hva skal "heapsize" instillingen stå på for 8GB RAM? Evt. hva skal rate,cl_updaterate og cl_cmdrate settes til? Kan nevne at på onlinespill er pingen ca 30-45ms. Håper på noe hjelp her
praut86 Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg fant en fix på nettet, med den så gir den meg ca 130fps ~ på lokal spilling nå. Virker som om jeg trenger å oppdatere bios. Er usikker på hva "heapsize" instillingen for 8 GB RAM skal være, noen som vet? Ellers er det spillbart nå Om noen med tilsvarende problemer trenger fiksen, så finnes den her : https://hotfile.com/dl/158072727/ebfe510/CSGO_-_AMD_FX_Laggy_FIX.zip.html - Man må kjøre fila "Orochi-CEG.exe" - så starte spillet dette må gjøres etter hver restart av pc. Endret 30. desember 2012 av praut86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå