Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kul rundt penis


Anbefalte innlegg

Dere vet der over selve penisen der det mest hår? altså under navelen så er det masse hår, så nede der c.a rundt hvor penisen kommer er det noe hoven greie, fikk vite det idag.. den gjør vondt, den ser litt rødt ut på den. det er som om noe er under huden for når jeg ser fra ovenpå ser det ut som noe stikker ut derfra.. Lurer på hva det kan være? det gjør vondt når bokseren gnir mot hårene og hårene gnir på den kulen Anonym poster: 7883932e68df28b395de5e24dbc1bbc0

 

Den er større enn kvise Anonym poster: 7883932e68df28b395de5e24dbc1bbc0

 

Den er større enn kvise Anonym poster: 7883932e68df28b395de5e24dbc1bbc0

 

Den er større enn kvise Anonym poster: 7883932e68df28b395de5e24dbc1bbc0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel strengt tatt bedre å gå til en gammal kar enn å risikere en ung, pen dame som gir deg bennern. For det kan jeg love deg, hun kommer ikke til å sette i gang med noen blowjob eller vaginalt samleie bare fordi den reiser seg.

 

Er du over 16 kan du ordne alt som har med lege å gjøre aleine, men husk penger, for det kommer en egenandel. For en vanlig undersøkelse uten blodprøver ol., koster det mellom 100 og 200 kroner, avhengig av legen. Er det veldig plagsomt burde du gå til legevakta, ettersom du antakeligvis ikke får time fort nå i juletiden.

Lenke til kommentar

Er det mulig at dette er en inngrodd og infisert hårsekk?

 

Uansett må du nok til lege med mindre du klarer å skvise eller skjære ut og desinfisere selv (det tviler jeg på at du vil). Bare hold ned bokseren til der penis begynner hvis det er så flaut. Jeg lover deg at de har sett utrolig mange rare peniser og ting i sin karriere. Til og med som legestudenter må de ta i bæsjen til gamle damer osv.

Lenke til kommentar

studerte det litt nøyere kom frem til dette her

 

når jeg drar penisen ut så får jeg vondt der føler det er litt "ømt"

Det er litt rødt på det området kulen er

gjør vondt å ta på den

det er liksom noe under huden på en måte føles slik

den er rett over der penisen ligger altså noen cm unna penisroten

 

 

har mistanke om at det er targkjertel eller kan det være infeksert hårsekk Anonym poster: 7883932e68df28b395de5e24dbc1bbc0

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...