Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen lagger på spill, men jobber ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med gpu da. Går den for fullt, eller blir for svak for din oppløsning. Eller kanskje du har for høye settings i spillet...for mye eyecandy???

Skrevet

har nå testet litt å dere har rett, pcen bruker 99% av gpu, er det noe jeg kan gjør med dette eller er det bare for dårlig skjermkort?

Eneste du kan gjøre er å overclocke GPU´n, men det vil jeg fra råde deg da din maskin ikke har kjøling til dette. Konklusjonen blir rett å slett at du har for dårlig skjermkort. Du kan kjør spillet i lavere grafikk, det vil hjelpe!

- Play hard! :)

Skrevet
Her kan du se ca hvordan kortet yter i forskjellige spill. Ser ut som at det sliter litt med Most Wanted, men skal klare D3 med alt på ultra med 45+ fps. Jeg hadde sett nærmere på om det er riktig GPU som brukes. Det kan av og til være kronglete å få den til å bruke riktig.
Skrevet

Her kan du se ca hvordan kortet yter i forskjellige spill. Ser ut som at det sliter litt med Most Wanted, men skal klare D3 med alt på ultra med 45+ fps. Jeg hadde sett nærmere på om det er riktig GPU som brukes. Det kan av og til være kronglete å få den til å bruke riktig.

hvordan finner jeg ut hvilken gpu den bruker? og hvordan justerer jeg evt. dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...