Gå til innhold

Spørsmål ved reklamasjon


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal prøve å ha en ryddig forklaring.

 

Jeg bestilte i 2010 en OCZ vertex 2 120GB SSD. Denne ble ødelagt.

Jeg fikk en ny OCZ vertex 2 120GB SSD i erstatning. Denne ble også ødelagt.

Jeg fikk da (på min forespørsel) en Intel 320 120GB SSD i erstatning. Prisen på OCZ vertex 2 og Intel 320 var på det tidspunktet lik. Denne er nå også ødelagt.

Jeg har dermed bedt om jeg kan heller få en Intel 240GB 330 SSD i erstatning da prisen på denne er lik Intel 320 SSDen som siste ble ødelagt.

 

Selgeren hos netshop begynte nå å snakke om en OCZ vertex 3 120GB, som på nåværende tidspunkt er billigere enn Intel 330 disken.

 

Spørsmålet mitt er egentlig: Når jeg sender Intel 320 disken i retur, har jeg da krav på erstatning for denne, eller for den originale OCZ vertex 2 som jeg kjøpte for 2 år siden?

 

Det er en litt merkelig situasjon egentlig.

 

- Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...