Gå til innhold

TOEFL-test


Tildaa

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ingen bøker, men lasta ned en app som heter pre-toefl, samt jeg øvde på ulike nettsider.

 

Jeg fikk svarene mine idag, og er positivt overrasket over hva jeg fikk til resultat. Men tror det må være en feil da jeg ikke fikk noe poeng på lesedelen. Noen som har vært borte i det samme? Jeg svarte jo på mesteparten av spørsmålene...

Hvor mange poeng fikk du?

Jeg har problemer med å registrere meg på siden, fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive under National ID og den andre IDen. Er det passnummeret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange poeng fikk du?

Jeg har problemer med å registrere meg på siden, fordi jeg ikke vet hva jeg skal skrive under National ID og den andre IDen. Er det passnummeret?

 

Jeg fikk bare 53 poeng. Lurer fremdeles på hvorfor jeg ikke fikk noen poeng på lesedelen, den gikk jo ikke så dårlig!

 

Hmm.. personnummeret kanskje?

Lenke til kommentar

Jeg fikk bare 53 poeng. Lurer fremdeles på hvorfor jeg ikke fikk noen poeng på lesedelen, den gikk jo ikke så dårlig!

 

Hmm.. personnummeret kanskje?

Oi, det var langt under målet ditt. Du kan jo klage på poengsummen og få igjen nytt svar om tre uker.

 

Hvordan gikk det med de andre delene? Hvor mange poeng fikk du da?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Oi, det var langt under målet ditt. Du kan jo klage på poengsummen og få igjen nytt svar om tre uker.

 

Hvordan gikk det med de andre delene? Hvor mange poeng fikk du da?

 

Ja, men jeg fikk jo ikke noe poeng på lesedelen derfor fikk jeg mye mindre.... Skjønner ikke hvordan det kunne ha skjedd! Så det har jeg klaget på, håper jeg får igjen svar nokså fort!

 

Jeg fikk:

 

writing: 18

Speaking: 19

Listening: 16

Reading: 0

Lenke til kommentar

Ja, men jeg fikk jo ikke noe poeng på lesedelen derfor fikk jeg mye mindre.... Skjønner ikke hvordan det kunne ha skjedd! Så det har jeg klaget på, håper jeg får igjen svar nokså fort!

 

Jeg fikk:

 

writing: 18

Speaking: 19

Listening: 16

Reading: 0

Hvordan var det å skrive i skrive-delen? Jeg har aldri skrevet akademisk engelsk, og jeg fikk 4 på skriftlig engelsk privatisteksamen. Tror du jeg klarer meg og får minst 20?

Lenke til kommentar

Hvordan var det å skrive i skrive-delen? Jeg har aldri skrevet akademisk engelsk, og jeg fikk 4 på skriftlig engelsk privatisteksamen. Tror du jeg klarer meg og får minst 20?

 

Tror du skal greie det greit. Jeg har dessverre taushetsplikt på hva jeg fikk spørsmål om; men det jeg kan si er at kan du engelsk nokså greit tror jeg det ikke skal bli noe problem å få 20. Jeg fikk jo 18, og jeg skrev ikke så veldig bra, og heller ikke særlig akademisk.

Lenke til kommentar

Tror du skal greie det greit. Jeg har dessverre taushetsplikt på hva jeg fikk spørsmål om; men det jeg kan si er at kan du engelsk nokså greit tror jeg det ikke skal bli noe problem å få 20. Jeg fikk jo 18, og jeg skrev ikke så veldig bra, og heller ikke særlig akademisk.

Føler du at du er god i engelsk selv om du ikke oppnådde målet ditt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...